Rynek

Klient na pierwszym miejscu

Jak sprostać współczesnym oczekiwaniom kierowców?

więcej »
Zarząd LOTOSU rekomenduje wypłatę dywidendy

Zarząd Grupy LOTOS S.A. podjął uchwałę w sprawie propozycji podziału zysku netto spółki za 2016 rok, przeznaczając kwotę w wysokości 184 873 362 zł na wypłatę dywidendy. Oznacza, to że proponowana dywidenda na jedną akcję spółki wynosi 1 zł brutto.

więcej »
Najlepszy kwiecień XXI wieku

W kwietniu miała miejsce rekordowa liczba rejestracji nowych samochodów osobowych. To jednak nie wszystko. Jak podaje IBRM Samar, to również największy w historii udział firm w zakupach na polskim rynku.

więcej »
Producenci będą mogli certyfikować części w Polsce

Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych (SDCM) oraz Instytut Transportu Samochodowego (ITS) podpisały porozumienie, dzięki któremu producenci i dystrybutorzy części będą mogli certyfikować swoje produkty w polskich laboratoriach.

więcej »
Millenialsi coraz ważniejsi dla branży motoryzacyjnej

Pokolenie millenialsów ceni mobilność. Zdecydowana większość, bo 80 proc., deklaruje, że nie rozstaje się z telefonem komórkowym przez całą dobę. Dwie trzecie wysyła około piętnastu wiadomości dziennie. Na równi z komunikacją ważna jest dla nich możliwość przemieszczania się, a 96 proc. korzysta z samochodu. 

więcej »
Strategiczna umowa kooperacyjna podpisana

MAHA Polska Sp. z o.o. i DEKRA Polska Sp. z o.o. podpisały umowę o strategicznej kooperacji obu firm w zakresie profesjonalnej obsługi stacji kontroli pojazdów.

więcej »
Alpina wjeżdża na polski rynek

Firmy Alpina oraz Auto Fus - dealer samochodów luksusowych - połączyły siły. To dobra wiadomość dla polskich klientów, którzy mogą już zamawiać samochody BMW Alpina bezpośrednio w warszawskim salonie Auto Fus.

więcej »
Bez sponsora nie ma jazdy

Bez względu na to, czy startujemy całkowicie amatorsko w tzw. rajdach KJS, czy bierzemy udział w najtrudniejszym chyba rajdzie świata, jakim jest Dakar, bez odpowiednich środków finansowych nie poradzimy sobie – mimo nawet najwyższych umiejętności.

więcej »
Valeo przejmuje spółkę Gestigon

Gestigon to start-up specjalizujący się w systemach przetwarzania trójwymiarowego obrazu, który umożliwia monitorowanie zachowania kierowcy i pasażerów samochodów.

więcej »
Marka Scheppach wchodzi na polski rynek

Scheppach wchodzi na polski rynek i wzmacnia ofertę Lange Łukaszuk – dystrybutora wysokiej jakości narzędzi i elektronarzędzi. To kolejna renomowana marka w ofercie firmy. Tylko w ostatnim czasie wprowadziła ona do Polski m.in. elektronarzędzia Panasonic.

więcej »
Sprzedali już 20 tysięcy hybryd

Od debiutu pierwszej hybrydowej Toyoty na polskim rynku w 2004 r. sprzedano już 20 tys. modeli japońskiej marki z tego rodzaju napędem. Jednak połowę tego wyniku osiągnięto w ciągu minionych dwunastu miesięcy, co oznacza, że tempo sprzedaży tego segmentu rynkowego wyraźnie przyspieszyło.

więcej »
Motoryzacja motorem zagranicznych inwestycji

1,7 miliarda euro – tyle w ubiegłym roku wyniosły nakłady inwestycyjne w projektach realizowanych przy wsparciu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Jednym z liderów inwestycji zagranicznych była branża motoryzacyjna. W Polsce zostały ulokowane fabryki takich międzynarodowych koncernów jak Daimler, Volkswagen czy Toyota.

więcej »