LE-GUM serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych do skorzystania ze stałej oferty następujących szkoleń:

TEMAT NR 1 – „Obsługa koła i naprawa opon pojazdów osobowych i dostawczych + TPMS”,
Cena: 250 zł netto (307,50 zł brutto) za osobę, w cenę wliczono wyżywienie, materiały szkoleniowe, miejsce parkingowe
Ilość osób: 8–10 (o udziale decyduje kolejność zgłoszenia). Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00–20:00.

Wyznaczone terminy do połowy 2017 r.:
03.03.2017 r. – piątek
07.04.2017 r. – piątek
12.05.2017 r. – piątek
02.06.2017 r. – piątek

TEMAT NR 2 – „Obsługa koła i naprawa opon pojazdów ciężarowych i rolniczych + TPMS”,
Cena: 350 zł netto (430,50 zł brutto) za osobę, w cenę wliczono wyżywienie, materiały szkoleniowe, miejsce parkingowe,
Ilość osób: 6–8 (o udziale decyduje kolejność zgłoszenia). Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00–20:00.

Wyznaczone terminy do połowy 2017 r.:
24.02.2017 r. – piątek
24.03.2017 r. – piątek
21.04.2017 r. – piątek
26.05.2017 r. – piątek
23.06.2017 r. – piątek


Czas trwania:
9–10 godzin + 1 godzina TPMS dla zainteresowanych

Wyżywienie:
przerwa kawowa (3 x po 10 min), przerwa obiadowa (1 x 30 min)

Zaplecze techniczne:
sala szkoleniowa do ćwiczeń o pow. 70 m2, 4 stanowiska do ćwiczeń i napraw, ekspozycja maszyn i urządzeń o pow. 600 m2

Kadra dydaktyczna:
instruktor z wieloletnim doświadczeniem (Rema Tip Top) oraz uprawnieniami pedagogicznymi dla instruktorów praktycznej nauki zawodu, szkoleniowcy LE-GUM w zakresie obsługi maszyn i urządzeń wulkanizacyjnych oraz TPMS

Zakończenie szkolenia:
każdy uczestnik szkolenia otrzyma Certyfikat poświadczający przeprowadzenie szkolenia na zasadach Instytucji Szkoleniowej (wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP w Zielonej Górze nr 2.08/00054/2012)

Zgłoszenie:
do udziału w szkoleniu wymagane jest uprzednie nadesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego i akceptacja zawartych w nim szczegółowych warunków


Zawartość merytoryczna szkolenia:
TEMAT NR 1

  • budowa opony z podziałem na strefy kwalifikujące uszkodzenia,
  • weryfikacja opony pod względem uszkodzeń eksploatacyjnych i kryteriów kwalifikacji do naprawy (rodzaje uszkodzeń/strefy,
  • naprawa uszkodzeń po przebiciach w czole bieżnika ( pokaz i ćwiczenia,
  • naprawa opon metodą dwustopniową na boku i w czole (pokaz i ćwiczenia,
  • zasady montażu i wyważania kół (pokaz, ew. ćwiczenia,
  • polski rynek usług motoryzacyjnych po wprowadzeniu Dyrektywy UE (01.11.2014 r.) – TPMS,
  • aspekty ekonomiczne przy obsłudze TMPS w relacji Serwis – Klient,
  • diagnoza czujników TPMS,
  • wykorzystanie złącza OBDII,
  • dopasowanie czujnika do felgi,
  • tworzenie zamienników oryginalnych czujników TPMS – 95%  pokrycia modeli aut na rynku,
  • aktualizacja online oraz wsparcie techniczne programatora i czujników.

TEMAT NR 2

  • różnice konstrukcyjne opon radialnych i diagonalnych,
  • kwalifikacja opon do naprawy z uwzględnieniem stref i rodzajów konstrukcji,
  • praktyczne wykonanie naprawy po przebiciach w części czołowej (materiały i sposoby),
  • naprawa uszkodzeń bocznych i czołowych w oponach ciężarowych radialnych i rolniczych (obróbka uszkodzeń, montaż w prasie do wulkanizacji, aplikacja wkładów naprawczych,
  • ćwiczenia praktyczne uczestników,
  • polski rynek usług motoryzacyjnych po wprowadzeniu Dyrektywy UE (01.11.2014 r.) – TPMS,
  • aspekty ekonomiczne przy obsłudze TMPS w relacji serwis–lient,
  • diagnoza czujników TPMS,
  • wykorzystanie złącza OBDII,
  • dopasowanie czujnika do felgi,
  • worzenie zamienników oryginalnych czujników TPMS – 95%  pokrycia modeli aut na rynku,
  • aktualizacja online oraz wsparcie techniczne programatora i czujników.