Zaktualizowano 60 marek. Dla 50 z nich wprowadzono nowe systemy diagnostyczne, niepublikowane nigdy wcześniej, które obejmują 690 modeli pojazdów. To także 560 systemów diagnostycznych opracowanych dla ponad 150 układów. Co więcej, prace nad tą wersją oprogramowania objęły dalszą rozbudowę pokrycia aktywnych systemów bezpieczeństwa, tak zwanych systemów ADAS, które odgrywają coraz ważniejszą rolę w nowoczesnych pojazdach.

Począwszy od wersji CAR 68 wdrożona została interesująca nowość w oprogramowaniu, w postaci odnośników pomiędzy kartami pomocy;  umożliwiają one dostęp do jeszcze bardziej szczegółowych i łatwych w odczycie informacji związanych z różnymi fazami pracy. Wszystko to w celu profesjonalnego wykonania wszystkich procedur związanych z kalibracją radarów i kamer.

IDC5 CAR 68.0.0 zawiera ponad 30 000 nowych opcji diagnostycznych dla najbardziej popularnych marek pojazdów na rynku globalnym, w tym: ABARTH, ACURA, ALFA ROMEO, AUDI, BENTLEY, BMW, CHEVROLET, CHRYSLER, CITROËN, DACIA, DODGE, FERRARI, FIAT, FORD, GAZ, GMC, GREAT WALL, HONDA, HUMMER, HYUNDAI, JAGUAR, JEEP, KIA, LAMBORGHINI, LANCIA, LAND ROVER, LEXUS, MASERATI, MAZDA, MERCEDES-BENZ, MINI, MITSUBISHI, NISSAN, OPEL (GM), PEUGEOT, PORSCHE, RAVON, RENAULT, RENAULT SAMSUNG, SAAB, SCION, SEAT, SKODA, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA, TROLLER, VOLKSWAGEN, VOLVO, WULING.

UWAGA: oprogramowanie IDC5 nie jest dostępne dla narzędzi starej generacji typu AXONE Direct, AXONE Pad, AXONE Palmtop.

Źródło: TEXA