Coraz więcej firm dealerskich i grup firm motoryzacyjnych korzysta z wprowadzonej kilka lat temu na polski rynek przez firmę Vector Polska platformy PareX. W magazynach warsztatów i salonów samochodowych gromadzą się zapasy części i akcesoriów, które nie sprzedają się miesiącami, a czasem latami. Abonament PareX pozwala opublikować ofertę części z martwego lub uśpionego stoku innym firmom z danej sieci dealerskiej lub w obrębie grupy firm.

Transakcje w ramach platformy PareX nie są objęte opłatą prowizyjną, wystarczy niewielka i stała opłata abonamentowa. Wyszukiwanie części zamiennych można ograniczyć do terytorium Polski lub poszerzyć na Europę i na cały świat bez dopłat.

Vector Polska oferuje abonament PareX przez dwa miesiące bezpłatnie w celu przetestowania platformy. Pomoc techniczna w czasie trwania umowy abonamentowej i szkolenia dla pracowników obsługujących platformę PareX są bezpłatne.

Źródło: Vector Polska