Międzynarodowa Organizacja Superbrands działa od ponad 20 lat w blisko 90 krajach. Sam tytuł Superbrands jest rozpoznawalny na całym świecie, jako znak sukcesu marki. W Polsce w ramach Konkursu Superbrands co roku realizowane jest największe badanie konsumenckie rynku, które wraz z głosowaniem Rady Marek skupiającej ekspertów z dziedziny reklamy, marketingu, PR oraz brandingu pozwala wyróżniać najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne na polskim rynku marki.

– Jednym z czynników decydujących o zwycięstwie w Konkursie Superbrands jest Indeks Siły Marki, wynikający z różnicy między wynikiem polecania i odradzania danej marki przez konsumentów. Chęć polecenia danego brandu jest ściśle związana m.in. z wysokim zaufaniem do marki, pozytywną oceną czy docenianiem najwyższej jakości oferowanych produktów. Jesteśmy dumni z tego, że marka Continental drugi raz z rzędu otrzymała tytuł Superbrands i tym samym cieszy się niesłabnącą popularnością wśród polskich konsumentów. Utrwalony wśród klientów wizerunek Continental, jako marki godnej zaufania i polecenia stanowi dla nas najważniejszą nagrodę ˜˜– powiedziała Ewa Ostapczuk, PR & Marketing Communications Manager w Continental Opony Polska.

O silnej pozycji oraz renomie marki Continental świadczy nie tylko kolejny tytuł Superbrands, ale także opinie ekspertów. W ciągu 10 lat produkty Continental otrzymały najwyższe noty w ponad 700 testach opon. Ponadto, marka jest jedną z najczęściej wybieranych przez producentów aut w Europie – obecnie niemal co trzeci samochód wytwarzany na starym kontynencie opuszcza fabrykę na oponach Continental.

Źródło: Informacja prasowa Continental