Dostosowany do określonych potrzeb mechaników pakiet oferuje warsztatom większą wydajność, eliminując konieczność osobnego wyszukiwania i zamawiania kolejnych wymaganych komponentów.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy przeanalizowaliśmy setki produktów OE, sprawdzając co zawierają i jak są wykorzystywane w warsztatach – mówi Neil Fryer, wiceprezes ds. globalnego marketingu, produktów i strategii dla rynku części zamiennych Delphi Technologies. – Doszliśmy do wniosku, że wygoda i szybkość są najważniejszymi priorytetami, ponieważ marnowanie czasu na zamawianie dodatkowych części lub co gorsza konieczność wstrzymania, a następnie podjęcia naprawy na nowo ze względu na brak elementów czy akcesoriów generuje straty czasu i pieniędzy. Oferując główną część wraz z zestawem do montażu w jednym opakowaniu, umożliwiamy warsztatom szybki montaż zgodny ze standardami OE, zwiększając zarówno satysfakcję klienta, jak i dochodowość samego warsztatu.

Dbałość o dostarczenie odpowiednich części oraz podejście Delphi skoncentrowane na jakości oznacza, że każdy produkt został wykonany zgodnie ze specyfikacją OE, uwzględniając nawet takie detale jak nakrętki i śruby.

Kiedy w grę wchodzą elementy krytyczne dla bezpieczeństwa, takie jak układ kierowniczy, montowanie części o najwyższej jakości jest kluczowe – dodaje Neil Fryer. – Dlatego każda z naszych części układu kierowniczego przechodzi rygorystyczne testy wymiarowe, materiałowe, trwałości i wytrzymałości. Zatem niezależnie od tego, czy jest to wahacz, czy śruba mocująca, wiemy, że ich wydajność będzie taka sama jak produktów OE.

Zapewniając mechanikom wsparcie, jakiego potrzebują, firma dokłada wszelkich starań, aby nowości produktowe były dostępne w możliwie najkrótszym terminie od momentu wprowadzenia pojazdu na rynek, W ciągu ostatnich 12 miesięcy dodano ponad 500 nowych numerów katalogowych w gamie układów kierowniczego i zawieszenia.

Źródło: Delphi Technologies