Nowy Ford Mustang Mach-E pojawi się na rynku pod koniec 2020 roku, a część egzemplarzy nawet na wiosnę 2021 roku. Dostępnych będzie kilka różnych wersji z napędem na tył i obie osie w postaci: Mach-E, Mach-E AWD, Mach-E First Edition czy Mach-E GT Performance. Moc maksymalna SUV-a wyniesie od 258-337 KM oraz 459 KM dla edycji GT Performance, co pozwoli jej na osiągnięcie 100 km/h w mniej niż 4 sekundy. Wersje z napędem na tył będą dysponowały momentem obrotowym na poziomie 415 Nm, te z napędem na obie osie 565 Nm, a 612 Nm dla GT Performance.

Pojemność baterii w Mustangach Mach-E będzie na poziomie 75,7 kWh dla wersji z zasięgiem standardowym (SR) i 98,8 kWh dla wersji z zasięgiem rozszerzonym (ER). Oznacza to, że auto z największą baterią przejedzie około 483 kilometry na jednym ładowaniu. Sama moc ładowania pozwoli natomiast uzupełnić akumulator na przejechanie prawie 80 kilometrów w zaledwie 10 minut.

Informacji o oficjalnych polskich cenach jeszcze nie ma, ale według wstępnych informacji najtańsza edycja Select ma kosztować 43 895 dolarów, a droższa First Edition 59 900 dolarów. Można więc zakładać, że w zależności od wersji Ford Mustang E-Mach w Polsce będzie kosztował od 170 do 250 tysięcy.

Źródło: Ford