Gazeta przeszła całkowite przeobrażenie, począwszy od grupy docelowej, przez tytuł i layout, po zawartość. „Inter-News” wydawany jest nieprzerwanie od ponad 14 lat. Do tej pory był gazetą branżową i trafiał przede wszystkim do właścicieli warsztatów samochodowych, sklepów i hurtowni motoryzacyjnych (B2B). Teraz rozszerzona została grupa odbiorców magazynu. Treści są przygotowywane tak, by przyjemność z ich czytania czerpali zarówno profesjonaliści z branży, jak i osoby, które nie są związane z branżą motoryzacyjną czyli wszyscy klienci (B2C).

Od teraz magazyn „Inter-News” jest pismem, które może zaciekawić każdego, w którego ręce trafi. Trudne informacje związane ze światem motoryzacyjnym i automotive podane zostały w przystępny i lekki sposób. Teraz śmiało można powiedzieć, że jest to magazyn B2B2C.

Zmieniony „Inter-News” oprócz nowych odbiorców zyskał także nową nazwę – od teraz to „Inter-Team News”. Zmienił się także wygląd winiety czyli nagłówka z tytułem. Jest on nowoczesny, wzbudza emocje, a co najważniejsze przyciąga wzrok czytelników.

W „Inter-Team News” zmieniony został także layout gazety. Przejrzysty układ treści przekazuje nastroje, ilustrując atmosferę zarówno tekstem, zdjęciami, jak i fontami czy infografiką.

Tematyka „Inter-Team News” niezmiennie związana jest z branżą motoryzacyjną. Dodatkowo w magazynie pojawiły się ciekawe, intrygujące i nieoczywiste działy. W każdym numerze „Inter-Team News” czytelnik znajdzie się „Prosto w oczy” podczas wywiadu ze znaną osobą (w obecnym numerze jest to Odeta Moro – znana prezenterka radiowa i telewizyjna, pasjonatka motoryzacji, która specjalnie dla „Inter-Team News” dała się złapać w sieć motoryzacyjnych pytań). Z pewnością każdy zwróci też uwagę m.in. na ciekawostki motoryzacyjne, porady prawne, materiały od dostawców czy nowinki ze świata gadżetów. Wisienką na torcie jest sekcja „Żyj z pasją”, w której opisywane jest niecodzienne hobby osób pracujących lub związanych z Inter-Team.

„Inter-Team News” – będzie ukazywał się teraz cztery razy w roku. Dodatkowo pojawi się nowe wydawnictwo: „Inter-Team Warsztat”, jako dodatek do magazynu wiodącego, wychodzące dwa razy w roku. „Inter-Team Warsztat” to dodatek techniczny dedykowany właścicielom i pracownikom warsztatów samochodowych, sklepów i hurtowni motoryzacyjnych (B2B). Pierwszy numer pojawi się w wakacje wraz z drugim numerem „Inter-Team News”.

Źródło: Inter-Team Sp. z o.o.