Na stoisku AS-PL zlokalizowanym w Hali 3.0 pod numerem F64 odwiedzający mogli znaleźć wiele atrakcji. Począwszy od prezentowanego po raz pierwszy ruchomego przekroju modelu alternatora, przez nietuzinkowe filmy (korporacyjny oraz „Alternator Love Story”), po samo stoisko wystawiennicze, które po raz pierwszy miało formę dwupoziomową i zostało zbudowane z nowoczesnego materiału o wysokim połysku. W piątek do boju ruszyło całe mnóstwo białych i czerwonych balonów. W ciągu chwili opanowały one całe stoisko AS-PL, aby w ciągu dnia znaleźć się w wielu miejscach hali.

– Do udziału naszej firmy w targach Automechanika we Frankfurcie przygotowywaliśmy się bardzo skrupulatnie od wielu miesięcy. Wykonanie nowoczesnego dwupoziomowego stoiska zleciliśmy doświadczonej i profesjonalnej firmie. Bardzo zależało nam na dopięciu wszystkiego na przysłowiowy „ostatni guzik” po to, aby przygotować jak najlepsze miejsce do prowadzenia rozmów biznesowych oraz zaprezentować AS-PL z jak najlepszej strony – mówi Robert Snider, Kierownik Działu Marketingu & PR. – Zadanie to zostało zrealizowane w 100%. Ilość osób, które odwiedziły nasze stoisko świadczy o ogromnym zainteresowaniu ofertą produktową AS-a, i jednocześnie jest dowodem rozpoznawalności naszej marki na rynkach światowych. Dlatego tegoroczną edycję targów oceniam jako wielki sukces naszej firmy – uzupełnia Robert Snider.

– Automechanika Frankfurt to najważniejsza impreza targowa w naszym kalendarzu. Możemy się tam spotkać z naszymi stałymi klientami oraz pozyskać nowych nie tylko z Niemiec czy Europy ale praktycznie z całego świata. Są one także okazją do poznawania dostawców czy nowinek z branży – mówi Paweł Kotala, Dyrektor ds. Eksportu w AS-PL Sp. z o.o. – Tegoroczna edycja pokazała, iż cieszą się one niesłabnącym zainteresowaniem, a nasza firma umacnia swoją pozycję jako jeden z głównych producentów w branży – dodaje Paweł Kotala.

Więcej informacji na stronie AS-PL: https://pl.as-pl.com/news/plugins/single?id=1038

Źródło: Informacja prasowa AS-PL