Rozszerzona oferta części do układów klimatyzacji firmy Delphi Technologies obsługuje ponad 900 nowych zastosowań. Pełna oferta jest opisana w nowym katalogu w wersji papierowej, jak i katalogu online.

Nowy katalog zawiera szczegółowe informacje na temat elementów klimatyzacji i układu chłodzenia silnika oferowanych przez Delphi Technologies dla popularnych modeli pojazdów w Europie i Azji, obejmując ponad 1 450 numerów katalogowych przeznaczonych do ponad 26 000 zastosowań (marka/model/pojemność silnika). Zawiera również informacje o ponad 50 nowych kompresorach i 30 skraplaczach dla popularnych modeli, takich jak BMW Seria 2 (2014>), Fiat 500L (2012>), Mercedes Klasy C (2015>), Mini Cooper (2014>), Opel/Vauxhall Mokka (2016>) oraz Peugeot 3008 (2016>), gwarantując rozwiązania serwisowe na nadchodzący sezon.

Katalog, zgodny z nową identyfikacją wizualną firmy Delphi Technologies, posiada oddzielną sekcję przeznaczoną dla nowości, pełne informacje dotyczące zastosowań oraz rozbudowany przewodnik dla kupujących, zawierający zarówno dane OE, jak i informacje techniczne. Kompletna gama produktów znajduje się w TecDoc, dla którego Delphi jest certyfikowanym dostawcą danych "Klasy A", jak również w internetowym katalogu Delphi Technologies, delphicat.com. Na stronie delphicat.com, która również została odświeżona, znalazły się między innymi nowe ilustracje produktów, szczegółowe dane techniczne, funkcja porównywania części oraz funkcja łatwego wyszukiwania po numerze referencyjnym części Delphi Technologies, konkurenta lub OE. Informacje prezentowane w katalogu internetowym są regularnie aktualizowane.

Posiadając duże doświadczenie w produkcji części zamiennych zgodnych z wymogami OE, firma Delphi Technologies oferuje kompleksowe i kluczowe elementy układu, w tym sprężarki, skraplacze, filtry kabinowe, zawory rozprężne, czujniki ciśnienia, osuszacze oraz oleje do sprężarek. Wszystkie części poddawane są surowym testom i wytwarzane zgodnie ze standardami producentów samochodów, tym samym gwarantując większą oszczędność paliwa, niższy poziom emisji zanieczyszczeń i szybszy czas osiągnięcia komfortowej temperatury w kabinie pasażerskiej.

Źródło: Delphi