Na stoisku AS-PL można było zobaczyć wybrane nowości oraz bestsellery z grupy alternatorów, rozruszników oraz części do nich wraz z produktami zregenerowanymi. Goście i odwiedzający stoisko otrzymywali w prezencie plakat produktowy AS i jednocześnie mieli możliwość spotkać ludzi, z którymi pracują na co dzień. Przez cały okres trwania targów w umieszczonym na stoisku ekranie prezentowany był film korporacyjny, w którym pokazany był m.in. proces testowania produktów, linia montażowa i regeneracyjna oraz zasoby lokalowo-magazynowe firmy wraz z nowoczesnym parkiem maszynowym.

– Tegoroczna edycja targów TTM to wyjątkowy moment dla AS-PL. Zaprezentowaliśmy kilka nowości z naszej oferty produktowej oraz produkty, które przeszły proces regeneracji. Jednocześnie uczestnictwo w targach to dla nas doskonała okazja do porozmawiania z naszymi klientami, jak i specjalistami z branży oraz poznania nowych kreujących się trendów rynkowych – powiedział Robert Snider – Kierownik Działu Marketingu i PR w AS-PL.

Dla osób odwiedzających AS-PL miał dodatkową niespodziankę w postaci przygotowanego konkursu na „Kreatywne Selfie”. Zgodnie z regulaminem konkursu wystarczyło zrobić selfie na tle stoiska firmy i następnie opublikować je w mediach społecznościowych z dodaniem określonych hasztagów. Trzy najlepsze zdjęcia otrzymają jedną z nagród: zestaw głośnomówiący Jabra Drive, plecak marki 4f lub organizer samochodowy. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się w dniu 16 kwietnia 2018 r.

Źródło: Informacja prasowa AS-PL