– Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana. Wszystko, co nas otacza, nieustannie przechodzi zmiany. Odnosi się to również do obszaru funkcjonowania spółki Auto Partner. Często minimalne, ale stale zachodzące zmiany na co dzień nam umykają. W przypadku logotypu zmiana ta może wydawać się spora, ale jest w pełni uzasadniona i powstała w naszych głowach kilka miesięcy temu. W końcu jubileusz 25-lecia istnienia firmy to dobry moment na taką zmianę – mówił Aleksander Górecki, Prezes Zarządu.

AP EXPERT to strategiczna promocja dystrybutora skierowana do klientów warsztatowych – dlatego ten moment został wybrany do prezentacji nowego logo, ale w pełnej okazałości przedstawiamy je dzisiaj.

– Wprowadzenie nowego logotypu stawia przed nami ambitne zadania, m.in. całościowy rebranding sieci dystrybucji (ponad 80 filii), floty samochodowej (kilkaset samochodów osobowych i dostawczych), tworzenie systemu identyfikacji marki od początkowych faz i wiele, wiele innych. Ale najważniejszym mianownikiem jest utrzymanie oraz pogłębienie relacji z obecnymi klientami, jak i zaproszenie do współpracy kolejnych, nowych. W zmianie firmowego logotypu widzimy też okazję na zwiększenie potencjału istniejącej marki przy pełnym zachowaniu jej wartości – mówił Piotr Janta, Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu.

Zmiany w całej firmie będą przebiegały stopniowo – nie będą wpływać na obustronną współpracę, za którą Wam szanowni Klienci, jak i Dostawcy, w imieniu Zarządu Auto Partner S.A. dziękujemy – to dzięki Wam możemy obchodzić jubileusz 25-lecia działalności.

 

 

Tym akcentem zachęcamy do obejrzenia krótkiego filmu: