Promocja skierowana jest do wszystkich klientów Auto Partner SA, którzy w odpowiednim czasie zarejestrowali się na platformie www.viptotrip.pl, na której poznali indywidualnie wyznaczone targety zakupowe na każdy miesiąc promocji. Punkty zbierane są za zakupy dokonane w sieci sprzedaży AP na wybranych liniach – produktach partnerów akcji. Uczestnicy nie rywalizują między sobą, a jedynie realizują indywidualne targety. Zrealizowanie targetu jest jednoznaczne z wygraniem nagrody – wyjazdu szkoleniowego w jedno z dwóch niesamowitych miejsc. W tym roku organizator dał uczestnikom możliwość wyboru – czy wolą przedłużyć zimę i wyjechać na lodowiec Stubai do Austrii, czy też pragną przyspieszyć wiosnę i wybrać się na słoneczną Maderę, by wypocząć nad Atlantykiem.

Już tylko niecałe dwa miesiące zostały na walkę o niesamowity wyjazd na Maderę lub do Austrii – punkty za zakupy towarów partnerów akcji uczestnicy promocji VIP TO TRIP mogą zdobywać do 28 lutego 2019 r.

Regulamin promocji oraz szczegóły wyjazdów dostępne są na stronie www.viptotrip.pl.

Partnerami akcji VIP TO TRIP 2018/2019 są: MaXgear, Quaro, Alco, Meyle, Japanparts, NK, Rymec, Bosch, ContiTech, Delphi, Febi Bilstein, Kayaba, NGK, Mann Filter.

Źródło: Informacja prasowa Auto Partner