10-lecie sklepu Würth Polska

Würth Polska
10.10.2016

Specjalne promocje urodzinowe, pokazy flagowych produktów, indywidualne porady specjalistów – to wszystko czekało na obecnych, jak i przyszłych klientów Würth Polska podczas 10-lecia sklepu przy ul. Modlińskiej 347 w Warszawie.

Dzień otwarty z okazji jubileuszu odbył się 4 października br., ale jeszcze przez cały październik klienci będą mogli skorzystać z ofert przygotowanych specjalnie na tę okazję. Akcje jubileuszowe to między innymi 10 starannie wyselekcjonowanych produktów w niepowtarzalnych cenach.

W trakcie eventu specjaliści Würth Polska wykonywali prezentację produktów oraz udzielali porad na temat systemów i artykułów z branż: drewno, budownictwo, auto i metal. Klienci zainteresowani poszczególnymi działami mieli zatem okazję poznać m.in. nowości produktowe, techniki wiercenia w drewnie, system szuflady cokołowej, nowe zawiasy meblowe, sposoby na profesjonalne czyszczenie samochodu, artykuły do polerowania pojazdów, chemię budowlaną, narzędzia akumulatorowe czy też przyłbice spawalnicze z filtracją powietrza.

Sklep przy ul. Modlińskiej jest jednym z 23 sklepów Würth w naszym kraju. Firma stawia na ciągły rozwój, w związku z czym w kolejnych latach sieć będzie nadal rosła. W sklepach stacjonarnych koncern oferuje przeszło 2 tys. produktów, ale Würth Polska uruchomił również nową wersję sklepu internetowego, w której znajduje się oferta ponad 100 tys. produktów, rozwiązań i patentów.

Światowy lider w dystrybucji produktów dla profesjonalistów, prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom oraz osobom z własną działalnością gospodarczą. Więcej na: www.wurth.pl.

Źródło: Informacja prasowa Würth Polska

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę