Zdalna naprawa samochodu z aplikacją ProfiAuto Pay

Aplikacja ProfiAuto Pay
12.6.2020

Aplikacja ProfiAuto umożliwia skorzystanie z usług warsztatu oraz płatność bez wychodzenia z domu. Jeśli wybierzemy odpowiednią opcję, mechanik sam przyjedzie po nasz samochód. To rozwiązanie opracowane m.in. z myślą o zdrowiu i bezpieczeństwie kierowców. Pilotażowy projekt ruszył właśnie w kilkudziesięciu polskich miastach i objął ponad 100 warsztatów. 

Sytuacja związana z koronawirusem wpłynęła na posiadaczy samochodów i właścicieli warsztatów. Pierwsi poszukują bezpiecznych rozwiązań związanych z naprawą samochodów, drudzy muszą zadbać o zdrowie pracowników i klientów, a także o ciągłość biznesową. Dlatego przyspieszono prace nad pierwszą w kraju aplikacją umożliwiającą bezkontaktowe skorzystanie z usług warsztatu samochodowego, która już działa w wybranych polskich miastach. 

Szybko i bez konieczności wizyty w warsztacie można przeprowadzić cały proces: od wyceny usługi, po zdalną płatność za wykonaną naprawę: kartą, BLIK-iem lub szybkim przelewem online. Jeśli wybierzemy opcję „Door to door”, przedstawiciel serwisu sam przyjedzie po samochód, a następnie odwiezie go po zakończonej naprawie. Przy opcji „Zaparkuj samochód w serwisie” kierowca przywozi samochód do serwisu i zostawia go w wyznaczonym miejscu, bez kontaktu z obsługą. Po naprawie pojazd można odebrać w ten sam sposób lub poprosić o jego odstawienie „przed dom”. To doskonałe rozwiązania nie tylko na obecny czas, ale przede wszystkim wygoda, do której kierowcy na pewno przywykną – mówi Łukasz Kopiec, dyrektor marketingu ProfiAuto. 

Twórcy podkreślają, że to innowacyjna, jedyna w Polsce aplikacja tego typu. Można ją pobrać bezpłatnie ze sklepów Google Play oraz App Store. Po zalogowaniu należy wypełnić formularz kontaktowy i podać dane swojego pojazdu – ręcznie lub skanując kod AZTEC, znajdujący się w każdym dowodzie rejestracyjnym. Następny krok to tworzenie zgłoszenia. Aby móc dokonać płatności za pomocą aplikacji, wybieramy teraz wariant ProfiAuto Pay. Następnie wybieramy usługę, termin oraz lokalizację serwisu. W ramach funkcjonalności ProfiAuto Pay możemy skorzystać z opcji „Door to Door” lub „Zaparkuj samochód w serwisie”, wpisując jedno z tych haseł w polu podsumowania zgłoszenia. W odpowiedzi otrzymamy propozycję kilku terminów w dostępnych warsztatach. Akceptujemy jeden z nich. Teraz auto trafia do warsztatu, zgodnie z wybraną opcją. Po przyjęciu samochodu przez serwis otrzymujemy kosztorys do akceptacji, a po wykonaniu prac dostaniemy powiadomienie o możliwości dokonania płatności. Faktura zostaje wysłana na naszego maila automatycznie, po zarejestrowaniu płatności.

Jak działa aplikacja ProfiAuto?

Na potrzeby aplikacji powstał krótki instruktaż w formie wideo, prezentujący kierowcom wszystkie czynności i opcje, krok po kroku:

Źródło: ProfiAuto

 

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę