Aplikacja ProfiAuto z tytułem Męskiej Marki Roku 2018

© ProfiAuto

Udostępnij:

Aplikacja ProfiAuto, dynamizująca proces obsługi klientów w serwisach samochodowych, otrzymała wyróżnienie w plebiscycie Męska Marka Roku 2018. Oprogramowanie, powstałe z inicjatywy marki ProfiAuto w oparciu o technologie firmy Microsoft, zostało nagrodzone przez kapitułę konkursową m.in. ze względu na innowacyjność.

„Męska Marka Roku – Siła Jakości” to ogólnopolski plebiscyt, w którym opisywane i rekomendowane są najlepsze produkty, usługi i rozwiązania stworzone z myślą o mężczyznach. W tym roku wśród wyróżnionych produktów znalazła się aplikacja ProfiAuto – narzędzie ułatwiające proces serwisowania samochodów. Przedstawiciele plebiscytu docenili przede wszystkim innowacyjność oprogramowania oraz jego zgodność z obowiązującymi na rynku trendami.


Aplikacja jest całkowicie nowym sposobem na komunikację klienta z warsztatem. Umawianie się na serwis sprowadza się do kilku kliknięć w smartfonie, bez odrywania się od codziennych zajęć. Za pomocą telefonu użytkownik może również śledzić proces naprawy, ma także dostęp do zarchiwizowanej, pełnej historii napraw. Dzięki skanerowi kodów AZTEC kierowcy mają możliwość przesłania warsztatowi pełnych danych samochodu, co również znacząco skraca m.in. czas potrzebny na skompletowanie odpowiedniego zestawu części. Po pozostawieniu pojazdu w serwisie kierowca jest informowany o przebiegu usługi i ma bieżącą kontrolę nad kosztorysem, może także wybrać dogodny termin odbioru.

O przyznaniu tytułu Męska Marka Roku 2018 decydowała kapituła w której znaleźli się eksperci, artyści i autorytety świata biznesu, m.in. dziennikarz Maciej Orłoś.


TOP w kategorii




Źródło: Informacja prasowa ProfiAuto

Udostępnij:

Drukuj





aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również