AS-PL „twitter-uje”

18.10.2017

Marka AS-PL dołączyła do kolejnych portali społecznościowych, takich jak: Twitter i Instagram.

Dotychczas znana była użytkownikom Facebook, Google+, YouTube, LinkedIn i Vimeo.

– Osoby interesujące się branżą motoryzacyjną, i nie tylko, będą mogły od tej pory obserwować działania naszej firmy na siedmiu portalach. Zapraszamy wszystkich użytkowników mediów społecznościowych do grona naszych znajomych – mówi Robert Snider – kierownik działu marketingu.

Źródło: AS-PL

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę