Audi zachęca do korzystania ze zdalnych usług przez akcję #AudiTogether

Audi
15.4.2020

W obecnej sytuacji bezpieczeństwo klientów oraz pracowników salonów i serwisów Audi jest dla niemieckiego producenta priorytetem. Marka z czterema pierścieniami w logo przygotowała zatem rozwiązania mające na celu zwiększenie naszego wspólnego bezpieczeństwa przy zachowaniu maksymalnego komfortu. Salony i serwisy Audi w Polsce są nadal otwarte, ale stosuje się w nich procedury minimalizujące ilość kontaktów i zachowuje się dodatkowe środki bezpieczeństwa. 

W ramach międzynarodowej akcji #AudiTogether marka z czterema pierścieniami w logo uruchomiła specjalną stronę internetową https://www.audi.pl/pl/web/pl/strefa-klienta/trzymajmy-sie-razem.html, na której wszyscy klienci i użytkownicy Audi znaleźć mogą najważniejsze informacje dotyczące np. godzin otwarcia salonów i serwisów, wykonywania przeglądów serwisowych, zgłaszania usterek, otrzymania oferty na wybrany w konfiguratorze pojazd, wykonywania jazd testowych, czy informacji o zamówionym samochodzie.

Cały czas pozostajemy do dyspozycji naszych klientów – mówi Michał Bowsza, dyrektor marki Audi. – Nasze placówki są cały czas otwarte, jednak z uwagi na bezpieczeństwo zachęcamy do kontaktu online lub telefonicznego oraz skorzystania z usług door-to-door bez konieczności wychodzenia z domu.

W trudnym dla wszystkich czasie pandemii Audi proponuje klientom pakiet usług nie wymagających wychodzenia z domu. W tzw. formule door-to-door zamówić można np. wybrane usługi serwisowe samochodu marki Audi – wyspecjalizowani pracownicy zabiorą spod domu klienta auto do serwisu, a po wykonanej usłudze odstawią je z powrotem. Wystarczy umówić się w wybranym serwisie Audi. W podobnej formule umówić się można również na jazdy testowe. Reprezentanci Audi przyjadą do klienta wybranym modelem i odbiorą go po 24 godzinach samodzielnego testowania.

Źródło: Audi

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę