Axalta na międzynarodowym sympozjum IBIS

Axalta
28.6.2018

Axalta, globalny dostawca lakierów ciekłych i proszkowych, wzięła udział w Międzynarodowym Sympozjum Branży Blacharskiej i Lakierniczej (IBIS). Wydarzenie odbyło się w dniach 11–13 czerwca w Monachium. Firmę reprezentowało 32 uczestników – członkowie kadry zarządzającej, przedstawiciele 3 marek renowacyjnych premium – Cromax, Spies Hecker i Standox – oraz partnerzy i klienci. Axalta była także Oficjalnym Partnerem sympozjum.

Sympozjum IBIS na stałe wpisało się w kalendarz wszystkich czołowych graczy z branży lakierniczej – powiedział Joe McDougall, Axalta’s Executive Vice President and President of Global Refinish and EMEA, który przewodził delegacji producenta. – Możliwość spotkania w jednym miejscu najlepszych ekspertów z branży, firm kształtujących rynek oraz wielu kluczowych klientów to znakomita okazja, aby omówić największe wyzwania i strategie na przyszłość.

Powiązane firmy

Jednym z głównych uczestników panelu dyskusyjnego poświęconego obecnym trendom w zakresie rozwoju umiejętności i talentów w lakiernictwie był Jim Muse, Axalta’s North America Sales Director and Global Refinish Accounts Director.

Zwiększanie zaangażowania i szkolenia pracowników to kluczowe elementy pracy działu HR. Nie zapominamy też, że globalna branża lakiernicza powinna przyciągać najbardziej utalentowanych pracowników, którzy zadbają o jej przyszłość. W związku z tym Axalta blisko współpracuje z uczelniami na całym świecie. Nie tylko pomaga studentom rozwijać umiejętności zawodowe, lecz także wzbudza w nich zainteresowanie tematyką lakiernictwa oraz zachęca do podjęcia kariery w tym sektorze – mówił Jim Muse.

Axalta oraz jej trzy globalne marki renowacyjne premium dowodzą swojego zaangażowania w rozwój umiejętności w branży poprzez organizację różnych szkoleń i warsztatów dla studentów oraz lakierników. Na przykład w Holandii Standox przy współpracy uczelni Edudelta organizuje dni lakiernicze dla studentów. Podczas imprezy na uczelni powstaje warsztat lakierniczy. Co więcej, firma zachęca lokalne warsztaty do przyjmowania studentów na praktyki. W Ameryce Północnej Axalta współpracuje z technikami i szkołami zawodowymi, dostarczając produkty i wsparcie szkoleniowe uczniom i studentom, którzy chcą rozpocząć pracę w branży lakierniczej.

Podczas sympozjum IBIS Global Summit Axalta była także obecna jako wystawca. Na stoisku prezentowano różne inicjatywy branżowe, w tym RepScore.net, nowy, innowacyjny cyfrowy system do zarządzania siecią warsztatów. Powstał szczególnie pod kątem poprawy współpracy warsztatów oraz właścicieli sieci. System przyczynia się do optymalizacji świadczonych usług oraz jakości zarówno warsztatów, jak i całej sieci, dzięki czemu firma wyróżnia się na tle konkurencji.

IBIS to najważniejsze targi w sektorze lakiernictwa. Od 2001 r. gromadzą lakierników, ekspertów branżowych i producentów systemów lakierniczych z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy poznają najnowsze doniesienia z branży oraz mają okazję porozmawiać na żywo z innymi specjalistami.

Źródło: Axalta

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę