bp Polska rozpoczyna komunikację na LinkedIn

bp Polska rozpoczyna komunikację na LinkedIn
3.7.2020

bp Polska startuje z komunikacją na platformie LinkedIn.

Firma szuka w nowej rzeczywistości najlepszych miejsc do prowadzenia dialogu. Do dzielenia się swoimi doświadczeniami i szukania rozwiązań na miarę nowych czasów. Takim miejscem jest LinkedIn. Będzie on służył po to, żeby mówić, jaką rolę chce i będzie odgrywać bp w nowym świecie, jak widzi swoje zaangażowanie w kwestie problemów społecznych, rynkowych, klimatu, czy spraw pracowniczych. Jakie wartości kierują naszymi działaniami. 

Cieszymy się, że od dziś i bp Polska zacznie komunikować  się na tym kanale. Dołączamy do globalnego kanału bp plc z polskim contentem. Obecnie profil bp obserwuje ponad 2,5 miliona użytkowników na całym świecie, w tym blisko 11 tysięcy w Polsce! Zachęcamy do obejrzenia animacji na www.bp.pl – przekazał zespół bp.

Źródło: bp Polska

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę