Bridgestone i Webfleet Solutions przedstawiają pierwszą wspólną ofertę dla flot
Kilka miesięcy po przejęciu Webfleet Solutions, Bridgestone przygotował pierwszą ofertę, której użytkownicy kupując opony ciężarowe klasy premium - Duravis R002 lub Ecopia H002, w cenie otrzymają dostęp do platformy telematycznej Webfleet.
Bridgestone, największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy, rozpoczął proces transformacji, który ma pomóc firmie zdobyć pozycję lidera rozwiązań w zakresie mobilności. Jednym z elementów tej strategii jest przejęcie spółki Webfleet Solutions, czołowego dostawcy usług do zarządzania flotą w Europie. Obecnie obie firmy wdrożyły pierwszą wspólną ofertę – „Promocja 12/12” skierowaną do flot ciężarowych, która umożliwi im optymalizację działań dzięki najnowszym oponom Bridgestone i systemowi Webfleet.
Promocja 12/12
Wszyscy klienci, którzy od 4 listopada do końca 2019 roku kupią 12 opon Bridgestone Duravis R002 lub Bridgestone Ecopia H002, otrzymają dwa zestawy telematyczne Webfleet na okres 12 miesięcy w cenie. W skład zestawu wchodzi:
- Instalacja i deinstalacja sprzętu.
- Szkolenie dla klientów z obsługi systemu.
- Oferta obejmuje także możliwość przedłużenia usługi na preferencyjnych warunkach.
Narzędzie telematyczne Webfleet pomaga sprawniej zarządzać flotą poprzez min. monitorowanie pojazdów oraz naczep w czasie rzeczywistym na przejrzystych i najbardziej aktualnych mapach, skuteczne planowanie tras i przekazywanie ich bezpośrednio do kierowców oraz dostarczanie kompleksowej informacji o statusie pojazdów, spalaniu, wydajności, stylu jazdy kierowców i innych wskaźnikach kluczowych dla optymalizacji kosztów.
W ramach promocji każdy klient może kupić maksymalnie 24 opony i otrzymać do 4 zestawów Webfleet.
Źródło: Bridgestone