cairo.PROFIT – możliwości i korzyści z wdrożenia

© CAIRO-soft

Udostępnij:

cairo.PROFIT to skuteczny program lojalnościowy dla firm umożliwiający motywacyjne premiowanie klientów za dokonane obroty poprzez przyznawanie punktów wymienialnych na atrakcyjne nagrody.

Rozwój technologii i informatyzacji zmienia nasze oczekiwania, a w warunkach nasilającej się konkurencji koniecznym wydaje się znalezienie takich narzędzi, które nas wyróżnią oraz skutecznie będą oddziaływały na naszych klientów dając przewagę na rynku. Dlatego też dobrze skonstruowany program lojalnościowy staje się istotnym narzędziem firmy w procesie budowania długotrwałej relacji z klientem, w efekcie przekładając się na szereg obustronnych korzyści.

cairo.PROFIT to skuteczny program lojalnościowy dla firm umożliwiający motywacyjne premiowanie klientów za dokonane obroty poprzez przyznawanie punktów wymienialnych na atrakcyjne nagrody. Ten doskonały program budowania relacji z klientem to oferta skierowana do klientów firmy CAIRO-soft – jednego z wiodących producentów oprogramowania dla branży motoryzacyjnej, korzystających z systemu cairo.ERP FALCON5.


cairo.PROFIT zintegrowany jest z systemem zamówieniowym – katalogiem cairo.B2B WEBTERMINAL i posiada szereg możliwości oraz korzyści. Integracja ułatwia konfigurację i dodawanie towarów oraz usług do magazynu nagród, a jego przyjazna prezentacja zachęca do zbierania punktów i wymiany na nagrody.

Informacja o saldzie zgromadzonych punktów prezentowana jest na bieżąco w systemie cairo.ERP FALCON5 oraz w katalogu cairo.B2B WEBTERMINAL. Klient widzi zarówno informację o ilości zebranych punktów, jak również może zobaczyć ile punktów uzyska za zakup poszczególnych towarów. Dzięki temu zyskujecie Państwo możliwość wpływania na wybory klientów i promowanie w ten sposób wybranych towarów, czy też producentów.

Pełna automatyzacja programu ułatwia wymianę punktów na nagrody, a każdy punkt jest naliczany w momencie wydruku dokumentu sprzedaży – FV lub PG. Ważne jest jednak to, że punkty mogą się nie naliczyć w przypadku, gdy klient ma przeterminowane płatności (w zależności od ustawień systemu).


TOP w kategorii




Dzięki możliwości ustawienia ilości punktów za zakup pojedynczych produktów można promować pojedyncze towary np. wyprzedażowe lub słabo rotujące. Natomiast łatwość ustawiania przeliczników naliczania punktów za zakup towarów w poszczególnych grupach towarowych, np. 1 zł w grupie „x” = 1 pkt lub 1 zł = 100 pkt, wpływa na promowanie produktów z grup towarowych wysokomarżowych i wyprzedażowych.

Program umożliwia również organizowanie akcji marketingowych we współpracy z producentami lub dostawcami. Dzięki obsłudze magazynu nagród w systemie w jednym miejscu panujemy nad towarami czy usługami, które klient może wymienić za zebrane punkty.

Więcej informacji na stronie: www.cairo.pl.

Udostępnij:

Drukuj





aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również