Co zamiast usuwania filtra cząstek stałych?

10.11.2015

Na polskim rynku motoryzacyjnym w najlepsze kwitnie biznes usuwania filtrów cząstek stałych. Efekt jest taki, że polskie miasta zmagają się z problemem smogu i znacznie przekroczonymi normami tzw. pyłu PM10, który powstaje między innymi na skutek użytkowania samochodów bez wspomnianych części.

Jak czytamy na stronie internetowej Poznania: "Jednym z głównych źródeł pyłu PM10 w powietrzu w europejskich miastach jest emisja spalin z ruchu drogowego, szczególnie z pojazdów z silnikami wysokoprężnymi bez filtrów cząstek stałych".

Euro-Vat Consulting, które w Polsce stara się podnosić klasę emisji czystości spalin w autobusach i pojazdach ciężarowych, oferuje w 99% skuteczną i tanią naprawę filtrów. Zwraca także uwagę na proceder usuwania filtrów cząstek stałych.

Dla miast, gmin, powiatów i podległych im zakładów firma proponuje montaż filtrów cząstek stałych w pojazdach z normą EURO 2 i 3. Zamontowanie filtra cząstek stałych w pojeździe wpływa znacząco na jakość spalin, a więc i na jakość powietrza w miastach, w których są użytkowane dane pojazdy.

Właścicielom samochodów osobowych, którzy zmagają się z usterką filtra cząstek stałych firma doradza regenerację filtrów, która jest bardzo skuteczna. Na usługę daje roczną gwarancję.

Źródło: Euro-Vat Consulting

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę