Części MEYLE-ORIGINAL: Jakość do najdrobniejszego szczegółu

Meyle
28.3.2017

Przy pracach przy naprawie nie wolno nigdy nie doceniać znaczenia nawet najmniejszych części. Dlatego MEYLE zwraca uwagę, przy wszystkich oferowanych częściach, na najwyższą jakość aż do najdrobniejszego szczegółu. To pozwala warsztatom i ich klientom oszczędzić wiele złości i kosztów.

Przykładem takich drobnych części i ich wielkiego znaczenia są kołnierze uszczelniające wał korbowy do uszczelnienia silnika: MEYLE oferuje teraz warsztatom moduły kołnierzy uszczelniających PTFE dla ponad 2000 zastosowań w samochodach ze zintegrowanym kołem podającym.

Znaczenie w samochodzie mają moduły kołnierza uszczelniającego, które są odpowiedzialne za uszczelnienie na wale korbowym silnika. Zbierają one poza tym dane o liczbie obrotów silnika oraz pozycji wału korbowego i ustalają do tego punkt wtrysku i zapłonu w sterowniku silnika. Słabsza jakość części prowadziłaby do przedwczesnego zużycia – problemy z uruchomieniem silnika, zużycie oleju i hałasy – takie są następstwa. Dlatego MEYLE oferuje warsztatom między innymi kołnierze wału korbowego z tworzyw sztucznych, które sprawdziły się w zastosowaniach w praktyce i wykazują się wysoką odpornościąna ścieranie.

Producent z Hamburga ma łącznie w ofercie 16 referencji modułów kołnierzy uszczelniających według specyfikacji dostawców seryjnych dla modeli VAG. Dają się one wykorzystać dla ponad 2000 zastosowań w samochodach, między innymi dla modeli VW Crafter i modeli Audi A1 do A6. Części są gotowe do montażu i składają się z dynamicznego i statycznego uszczelnienia oraz koła podającego. Warsztaty i ich klienci profitują przede wszystkim z wysokiej jakości materiałów modułów kołnierzy uszczelniających MEYLE-ORIGINAL.

Porada MEYLE dla warsztatu: Po 80 000 do 100 000 kilometrów powinno zostać sprawdzone nie tylko sprzęgło, ale również moduł kołnierza uszczelniającego i ewentualnie zostać wymieniony. Po to, aby zapobiec wyciekowi oleju, problemom z uruchomieniem silnika lub uszkodzenia wału korbowego, należy przy naprawie zwrócić uwagę, aby:

  • wał korbowy nie wykazywał żadnych uszkodzeń, a płaszczyzna przyłożenia była czysta,
  • tuleje montażowe i transportowe zostały usunięte dopiero podczas montażu,
  • koło podające nie było demontowane lub przekręcone,
  • montaż odbywał się na sucho, a więc aby nie był stosowany żaden smar.

Żródło: Informacja prasowa Meyle

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę