Dayco z nowym kołem pasowym z tłumikiem drgań

dayco, koło pasowe z tłumikiem drgań © Dayco

Udostępnij:

Koło pasowe z tłumikiem drgań (Vibration Damper) używane jest w wielu pojazdach do ochrony wrażliwych elementów silnika przed nadmiernymi drganiami i przeciążeniami.

Przykładem może być układ paska wielorowkowego, gdzie koło pasowe z tłumikiem drgań absorbuje wibracje, maksymalizuje wydajność systemu oraz podnosi jego niezawodność.



 

© Dayco

 

W ofercie Dayco znajdziemy 3 typy kół: pojedynczy (simple) – wytwarzany z pojedynczym gumowym pierścieniem tłumiącym, stosowany głównie w silnikach benzynowych; podwójny (double) - dwa elementy gumowe (zwykle o różnej twardości) połączone z metalowymi częściami koła pasowego. Stosowany zwykle w silnikach diesla; decoupler - wiele metalowych elementów koła połączonych z gumowym pierścieniem oraz metalową sprężyną tłumiącą drgania. Stosowany w nowoczesnych pojazdach generujących wysoką moc.



Źródło: Dayco

Udostępnij:

Drukuj



aE




TOP w kategorii







Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również