Dębica wprowadza na rynek nową gamę opon ciężarowych DRS2 i DRD2

dębica opona DRS 2 © Dębica

Udostępnij:

Na rynku zadebiutuje nowa gama drogowych opon ciężarowych sygnowanych logo Dębicy. Nowe ogumienie DRS2 na oś sterującą i DRD2 na oś napędową zapewnia zrównoważone osiągi, sprawdzoną jakość i ulepszenia w stosunku do swoich poprzedników. Ponadto oferuje poprawione opory toczenia i jest zgodne z europejskimi przepisami zimowymi, w tym z oznaczeniem 3PMSF.

Linia, w skład której wchodzą po trzy rozmiary opon na oś sterującą Dębica DRS2 i oś napędową Dębica DRD2, zastępuje ogumienie Dębica DRS i DRD o tych samych rozmiarach, które będzie stopniowo wycofywane. Dwa rozmiary na oś sterującą zapewniają zwiększoną nośność nowoczesnym samochodom ciężarowym, szczególnie tym z silnikami Euro 6, w których obciążenie przedniej osi jest wysokie. Wszystkie nowe produkty Dębicy nadają się do pogłębiania i bieżnikowania na gorąco w ramach programu NextTread.

Nowa gama uzupełnia istniejące portfolio opon polskiej marki do zastosowań mieszanych (opona na oś sterującą DMSS, DMSD na oś napędową i DMST do przyczep) i pokrywa najbardziej popularne rozmiary wymagane przez klientów.

Opony do samochodów ciężarowych Dębica są projektowane i opracowywane w Europie oraz produkowane zgodnie z normami jakości Goodyear. Są dostępne w sieci Goodyear TruckForce, która obejmuje ponad 2000 punktów zlokalizowanych w całej Europie, w tym znanych partnerów, takich jak Vulco we Francji i Premio w Polsce oraz innych krajach.


Opony drogowe Dębica DRS2 i DRD 2

© Dębica

Opony na oś sterującą Dębica DRS2 charakteryzują się solidnym żebrowym wzorem bieżnika, co zapewnia dobre przebiegi i równomierne zużycie. Gumowa mieszanka nadaje się do szerokiej gamy zastosowań, zapewniając odporność na uszkodzenia mechaniczne, jak również dobre przebiegi.

© Dębica

Opony na oś napędową DRD2 charakteryzują się solidną konstrukcją bieżnika, który zapewnia długie przebiegi i doskonałą trakcję, a ponadto jest łatwy w utrzymaniu. Ogumienie może być wykorzystywane w różnych warunkach i do wielu zastosowań. Mieszanka bieżnika została zoptymalizowana pod kątem odporności na uszkodzenia mechaniczne oraz hamowania na mokrej nawierzchni. Wytrzymała konstrukcja karkasu zapewnia trwałość w wymagających warunkach eksploatacyjnych oraz możliwość bieżnikowania.

Opona DRT do przyczep posiada sprawdzony wzór bieżnika ze specjalnie zaprojektowaną mieszanką gumy, dostosowaną do specyficznej konstrukcji karkasu. W swojej klasie, ta opona M+S (błoto i śnieg) oferuje długie przebiegi i równomierne zużycie bieżnika. Opony do przyczep również mogą być bieżnikowane.

Źródło: Dębica

Udostępnij:

Drukuj


TOP w kategorii







aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również