Dekada Premio w Polsce

goodyear
15.4.2016

Premio Opony-Autoserwis, wiodąca sieć serwisów samochodowych typu fast-fit świętuje jubileusz swojej działalności w Polsce.

Ostatnie lata przyniosły poważne zmiany na rynku warsztatów samochodowych, których kluczowym wyznacznikiem była profesjonalizacja branży. Jednym z pionierów w rozpowszechnianiu nowych standardów jest sieć Premio, która w ciągu ostatnich 10 lat stała się liderem w swoim segmencie rynku.

Początki Premio w Polsce sięgają 2006 roku. Jako pierwszy w sieci zadebiutował serwis Premio Ring z Gdańska, a w kolejnych miesiącach swoją działalność rozpoczęły następne punkty. W efekcie już w pierwszym roku obecności na rynku Premio zrzeszało 31 serwisów, a 12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70 placówek. Z biegiem kolejnych lat liczba partnerów zwiększała się, aby w styczniu 2011 roku osiągnąć okrągłą setkę. Obecnie Premio Opony-Autoserwis to ponad 130 punktów serwisowych na terenie całej Polski. W skład sieci wchodzą dwa rodzaje serwisów. W punktach Premio kierowcy mogą serwisować ogumienie, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej, a także skorygować geometrię, zrobić przegląd, kupić oraz zamontować opony. Natomiast serwisy Premio Express specjalizują się głównie w usługach oponiarskich.

- Połączenie unikalnego know-how Goodyeara z wiedzą i zaangażowaniem naszych partnerów pozwoliło stworzyć grupę, która w ciągu 10 lat stała się synonimem usług na najwyższym poziomie. Naszym kapitałem są tysiące kierowców, zarówno indywidualnych, jak i flotowych, którzy przez ostatnią dekadę powierzyli nam swoje pojazdy. Osiągnęliśmy sukces, jednak nie zamierzamy spocząć na laurach i wciąż dostosowujemy się do szybko zmieniających się warunków rynkowych. Nasz strategiczny cel to nieustanne podnoszenie standardów obsługi klienta oraz dalszy rozwój sieci franczyzowej – powiedział Piotr Nowakowski,  Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyear w regionie Europa Centralna.

Sieć Premio w Polsce jest częścią europejskiej grupy, która rozpoczęła swoją działalność w 1972 r., po przejęciu przez Goodyeara niemieckiej sieci Kempten. Oficjalnie marka Premio zadebiutowała w Niemczech w 1996 roku jako Premio Reifen-Service i wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią na niemieckim rynku. Jakość oferowanych przez korporację usług docenili też kierowcy na Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Dzięki dużej dbałości o jakość świadczonych usług sieć zdobyła mocną pozycję na rynku i jest zaliczana do grona największych i najbardziej liczących się sieci serwisów samochodowych w Unii Europejskiej.

Źródło: Premio

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę