Elit Polska uruchamia sklep internetowy dla klientów indywidualnych

©

Udostępnij:

Elit Polska, jedna z największych hurtowni motoryzacyjnych w Polsce, uruchamia sklep internetowy dla klientów indywidualnych. W asortymencie sklepu znajdują się wszystkie produkty dostępne na co dzień w oddziałach Elit. Znalezienie odpowiedniej części umożliwia intuicyjna wyszukiwarka, w której wprowadza się podstawowe dane samochodu. 


W ofercie sklepu internetowego znajdują się produkty najbardziej znanych producentów m.in. Valeo, Sachs, Bosch, Filtron, OSRAM, SWAG, ELF, Total, Castrol oraz chętnie wybierana przez klientów marka własna Elit, czyli Starline. Oprócz elementów układu hamulcowego, kierowniczego, przeniesienia napędu, zawieszenia, części silnikowych oraz osprzętu, dostępne są również akcesoria i kosmetyki samochodowe. Na pierwszych użytkowników czekają oferty specjalne oraz ograniczone czasowo promocje. W najbliższym czasie uruchomiona zostanie również nowa forma przesyłki, która cieszy się w naszym kraju dużą popularnością - Paczkomaty InPost. Dzięki temu klient w wygodny sposób odbierze przesyłkę w dogodnym miejscu i terminie. 


TOP w kategorii




Sklep internetowy znajdujący się pod adresem https://sklep.elitpolska.pl to dla nas kolejny kanał sprzedaży, dzięki któremu otwieramy się bardziej na klientów indywidualnych. Kierowcy coraz chętniej poszukują części do swojego samochodu na własną rękę, a my chcemy dać im tę możliwość, oferując przystępne ceny oraz szeroki wybór asortymentu. W tym momencie uruchamiamy dużą kampanię promocyjną, która ma zachęcić użytkowników do skorzystania z oferty e-sklepu. Zainteresowanie klientów już przeszło nasze wstępne oczekiwania. Mamy nadzieję na cenny feedback z ich strony, który pozwoli nam na wprowadzenie kolejnych funkcjonalności w ramach tzw. User Experience” – mówi Anna Cebeńko, Marketing Manager w Elit Polska

Udostępnij:

Drukuj





aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również