FAI Automotive z nowymi referencjami układu kierowniczego i zawieszenia

fai układ kierowniczy i zawieszenie © FAI Automotive

Udostępnij:

FAI Automotive zaopatruje rynek wtórny w układy kierownicze i zawieszenia już od prawie 20 lat. W ciągu tych lat liczba referencji zwiększała się od kilkuset do ponad 6 tysięcy.

Tylko w 2019 roku ich zakres zwiększył się o 680 nowych numerów części, które są dostępne do nabycia. Ich zróżnicowanie jest bardzo duże, ponieważ można je zastosować zarówno do samochodów typu Porsche Cayman, jak i bardziej komercyjnych pojazdów w postaci Volkswagena Craftera czy Forda Transita Connect.

Oto przykładowe komponenty polecane przez FAI:

Numer części

Aplikacja

Opis

SS9851 & SS9852

Mercedes-Benz S-Class 2014>

Wahacz górny lewy i prawy

SS9865 & SS9866

Peugeot 3008 2016>

Wahacz lewy i prawy

SS9828 & SS9829

Ford Transit Connect 2013>

Wahacz lewy i prawy

SS9863 & SS9864

Nissan X-Trail (T32) 2013>

Wahacz lewy i prawy

FAI specjalizuje się w konstruowaniu części, które są szczególnie ważne dla bezpieczeństwa samochodu i jego pasażerów. Przeguby kulowe i mocowania przechodzą rygorystyczne testy rozciągania, by zapewnić odpowiednią jakość produktu. W trosce o najwyższą jakość układów kierowniczych i zawieszeń FAI Automotive kieruje się czterema zasadami bezpieczeństwa:


1. Testowanie we mgle solnej – test odporności powłoki pokrywającej powierzchnię na korozję, który symuluje przyspieszone skutki przebywania w naturalnym środowisku.


TOP w kategorii




2. Siła i obciążenie – w przypadku części, które odpowiadają za udźwig, ich siła jest kluczowa. Komponenty FAI są więc poddawane licznym testom w postaci kontroli twardości, obciążenia materiału, momentu obrotowego czy wibracji.

3. Szczegółowa analiza – FAI analizuje gumowe i metalowe elementy za pomocą metalograficznych i chemicznych badań.

4. Czas pracy i zużycie – by wydłużyć długość życia swoich komponentów FAI testuje swoje wahacze, używając 3-osiowego cyklu wytrzymałości, by odwzorować zwiększające się zużycie.

Pracowaliśmy blisko z naszymi fabrykami, by rozwijać nowe numery części i jestem szczęśliwy, że mamy je w naszym ostatnim katalogu – mówi Mayur Chauhan.

Źródło: FAI Automotive

Udostępnij:

Drukuj





aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również