Filtry Sogefi w technologii Diesel3Tech

5.11.2014

Pionierskie wkłady filtra oleju napędowego wykorzystują autorską technologię Diesel3Tech, zapewniając wydajność filtracji taką samą lub wyższą niż wyposażenie oryginalne.

współczesne, zaawansowane technologicznie silniki diesla są niezwykle czułe na zanieczyszczenia i niskie temperatury. Jedna cząsteczka brudu jest w stanie całkowicie zniszczyć cały układ paliwowy, a nieprawidłowa obsługa może doprowadzić do zamarzania wody w układzie paliwowym całkowicie blokując dopływ paliwa do silnika i powodując poważne uszkodzenia.

Firma Sogefi, czołowy europejski producent filtrów samochodowych na pierwszy montaż i aftermarket, znalazła rozwiązanie. Pionierskie wkłady filtra oleju napędowego wykorzystują autorską technologię Diesel3Tech™, zapewniając wydajność filtracji taką samą lub wyższą niż wyposażenie oryginalne.
Jeżeli filtry te są wymieniane w odpowiednim czasie, przed okresem, gdy temperatury spadną poniżej zera, kierowcy mogą być pewni, że są dobrze przygotowani na wszelkie zimowe niespodzianki.

Diesel3Tech™ łączy w jednym elemencie trzy wysokiej jakości materiały filtracyjne. Pierwsze dwie warstwy, zapobiegające przedostawaniu się zanieczyszczeń do paliwa, zapewniają filtrację na poziomie 95% dla cząstek o wymiarach do 4μm. Trzecia warstwa jest wykonana z hydrofobowej (odpychającej cząsteczki wody) siatki z tworzywa sztucznego, która gwarantuje usunięcie do 99% wody, bez względu na wielkość jej kropli.

Diesel3Tech™ spełnia wymagania nowych olejów napędowych bazujących na paliwie ULSD (o bardzo niskiej zawartości siarki) oraz pierwszej generacji biopaliw na bazie estrów metylowych roślinnych i zwierzęcych kwasów tłuszczowych – tzw. paliw FAME. Nowe paliwa zawierają większą ilość emulsji wodnej. Mniejsze krople wody i zwiększona trwałość emulsji powodują, że tradycyjne separatory wody nie dają sobie z nimi rady, co zwiększa ryzyko uszkodzeń nowoczesnych, wysokociśnieniowych układów wtryskowych.

Materiał filtracyjny Diesel3Tech™ jest nie tylko odpowiedni do wszystkich europejskich mieszanek olejów napędowych zawierających do 30% biodiesela, ale spełnia również wymagania czołowych producentów samochodów z całego świata, zapewniając najlepszą na rynku wydajność filtracyjną.

Testy przeprowadzone przez niezależne laboratorium potwierdziły, że wkład filtra oleju napędowego firmy Sogefi wykonany w technologii Diesel3Tech™ (Purflux C507A, CoopersFiaam FA5757A i Fram C10026A) jest równie skuteczny w oddzielaniu wody jak odpowiadający mu filtr oryginalny stosowany w samochodach Fiata i Grupy PSA – oba charakteryzuje ponad 99% skuteczność przy natężeniu przepływu paliwa 160 litrów na godzinę. Osiągając wynik rzędu 200 litrów na godzinę, filtr Sogefi okazał się o 3% bardziej skuteczny od filtra oryginalnego.

Więcej informacji na stronie: www.sogefigroup.com

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę