Funkcjonowanie Auto-Elements w dobie koronawirusa

Auto-elements
1.4.2020

Auto-Elements poinformowało, że w trudnym okresie ograniczeń wynikających z pandemii firma działa normalnie.

Firma wprowadziła następujące środki ostrożności i ograniczenia:

  • Na początku marca wyposażyła biuro i personel w środki ochrony,
  • Pierwszeństwo dla zamówień składanym zdalnie (przez cennik on-line, aplikację Spektrum, maile, Skype’a, ewentualnie telefonicznie). W biurze klienci przyjmowani są tylko wyjątkowo i są oddzieleni od personelu płytami z plexi
  • Wizyty kierowców w warsztatach skracane są do minimum, kierowcy zachowują dystans przy przekazywaniu części, mają przy sobie środki ochrony,
  • Stosowane są płatności bezgotówkowe (gotówka przyjmowana tylko po uzgodnieniu).

Ponadto firma utrzymała rozliczenia z odroczoną płatnością dla klientów bez przeterminowań i z dobrą historią płatności.

Zachowane dotąd zostały wszystkie zdolności logistyczne, łańcuch dostaw nie został przerwany i normalnie dostarczane są do warsztatów części do napraw powypadkowych:
- oryginały i zamienniki (wszystkie kategorie jakości O, Q, P), do wszystkich marek aut,
- z magazynu oraz od dostawców polskich i z magazynów europejskich,
- na terenie woj. śląskiego (nasz transport) i całego kraju (DHL). 

Zapotrzebowanie na części samochodowe w kraju oczywiście spadło, ale na razie jest jeszcze na tyle dużo zamówień, że firma utrzymuje w pracy 3/4 personelu, a tylko 1/4 została odesłana na urlopy. Auto-Elements ma nadzieję utrzymać możliwości logistyczne i transporty części jak najdłużej, dłużej niż potrwają ograniczenia wynikające z pandemii.

Źródło: Auto-Elements

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę