Goodyear nagrodzony przez General Motors i Ford za doskonałość w zakresie oryginalnego wyposażenia

Goodyear
11.6.2019

Goodyear Tire & Rubber Company został zaliczony do prestiżowego grona światowych dostawców osiągających najlepsze wyniki. Amerykański koncern został nagrodzony przez The Ford Motor Company i General Motors za najwyższy poziom doskonałości w branży dostaw oryginalnego wyposażenia.

Goodyear otrzymał nagrodę Ford's World Excellence Award jako światowy dostawca osiągający najlepsze wyniki. Laur został przyznany podczas 21. dorocznego konkursu Ford World Excellence Awards, odbywającego się w Dearborn w stanie Michigan. Nagrodę wręczyli HauThai-Tang, dyrektor ds. rozwoju i zakupów w firmie Ford oraz Linda Cash, wiceprezes ds. jakości i nowych modeli Ford. Amerykański koncern został uznany za dostawcę przewyższającego oczekiwania i osiągającego najwyższy poziom doskonałości w zakresie jakości, kosztów, wydajności i dostaw.

– Coroczna nagroda World Excellence Awards przyznawana przez Forda jest wyrazem uznania dla najlepszych dostawców za wkład w nasz sukces – powiedział Thai-Tang. – Partnerzy tacy jak Goodyear odgrywają zasadniczą rolę w realizacji naszej wizji bycia najbardziej zaufaną firmą w sektorze mobilności.

Profesjonalizm koncernu Goodyear docenił też General Motors, przyznając firmie po raz drugi z rzędu nagrodę Dostawcy Roku GM. „Wyznaczamy naszym dostawcom wysokie standardy”, powiedział Steve Kiefer, wiceprezes GM ds. zakupów globalnych i łańcucha dostaw. „Goodyear osiągnął jeszcze więcej, dostarczając innowacje i jakość, które pomagają nam zyskiwać klientów na całe życie.”

Laureaci nagrody Dostawcy Roku General Motors zostali wyłonieni przez globalny zespół kierowników ds. zakupów, inżynierii, jakości, produkcji i logistyki GM. Zwycięzcy zostali wybrani w oparciu o kryteria wydajności w zakresie zakupów produktów, globalnych zakupów i usług produkcyjnych, obsługi klienta i obsługi posprzedażnej oraz logistyki.

– Doceniamy uznanie dla doskonałości, które towarzyszy tym cennym nagrodom – powiedział Mike Dwyer, dyrektor Goodyear ds. klientów w Ameryce Północnej. – Goodyear ceni relacje z klientami z branży oryginalnego wyposażenia, takimi jak GM i Ford, ponieważ motywują nas do doskonalenia technologii i przenoszenia innowacji na wyższy poziom.

Źródło: Biuro Prasowe Goodyear

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę