Goodyear platynowym partnerem popularnego klubu
Goodyear i Bayern Monachium 1 stycznia przyszłego roku zainaugurują współpracę w ramach platynowego programu sponsorskiego. Wieloletnia umowa obejmie reklamy na bandach bocznych, wyświetlane podczas wszystkich meczów Bundesligi rozgrywanych przez Bawarczyków przed własną publicznością oraz współpracę przy szeregu innych działań marketingowych.
Obecnie jednym z kluczowych zawodników Bayernu Monachium jest Robert Lewandowski, który w 12 meczach Bundesligi strzelił dla swojej drużyny już 14 bramek. Kapitan piłkarskiej Reprezentacji Polski został też najlepszym strzelcem oraz najlepszym graczem eliminacji do Euro 2016, a jego talent i umiejętności doceniła Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej, nominując Lewandowskiego do prestiżowej nagrody Złotej Piłki FIFA 2015.
Gwiazdy drużyny, m.in. Philipp Lahm, Franck Ribéry, Thomas Müller i Manuel Neuer, będą mogli osobiście doświadczyć wyjątkowej jakości produktów Goodyear, bowiem autokar drużyny został już wyposażony w opony amerykańskiej marki, podobnie jak prywatne auta kilku zawodników. Goodyear nawiązał współpracę z myślą o jej międzynarodowym potencjale.
Źródło: Goodyear