Innowacyjne oprogramowanie dla serwisów blacharsko-lakierniczych ServiceFlow

Compet Polska
11.9.2017

Na rynku pojawił się wreszcie system informatyczny, który spełnia oczekiwania niemalże wszystkich serwisów blacharsko-lakierniczych. Ten on-linowy, innowacyjny program to kompleksowe narzędzie pozwalające na prowadzenie wszystkich zleceń w jednym miejscu, stworzony od podstaw jako jedyny przez praktyków wywodzących się z branży.

ServiceFlow, bo o nim mowa, łączy m.in. takie funkcjonalności, jak moduł zarządzania zleceniami, magazyn części, moduł fakturowy, kalkulacyjny, terminarze BOK, moduł zamówień części i obsługi dostaw, windykacyjny oraz funkcjonalny grafik pozwalający w pełni zarządzać samochodami zastępczymi. Program ten, oprócz zarządzania wszystkimi sprawami, pozwalającego na pełną kontrolę ich etapu oraz czasu realizacji, pozwala także na pełne zarządzanie nawet najbardziej skomplikowanymi kontraktami z klientami flotowymi.

Dzięki zastosowaniu praktycznych rozwiązań, łączących wszystkie moduły, praca na ServiceFlow pozwala zaoszczędzić dużo czasu i w pełni zapanować nad każdym wątkiem likwidacji począwszy od dokumentacji, poprzez ustalenie zakresu i akceptacji kosztów, zamówienia i dostawy części, wydanie, zwrot i rozliczenie auta zastępczego, a skończywszy na przekazaniu samochodu klientowi. System jest tak skonstruowany, żeby każda osoba mająca do niego dostęp była w stanie w każdej chwili odpowiedzieć na pytania klienta, dotyczące aktualnego statusu naprawy. Jest to także doskonałe narzędzie dla osób zarządzających, ponieważ automatycznie generuje najpotrzebniejsze raporty, które każdego dnia informują o ilości przyjętych i zrealizowanych zleceń, a także o wystawionych, opłaconych oraz zaległych fakturach, co pozwala realnie zapanować nad przepływami. Jako jedyny pozwala także na szacowanie rentowności poszczególnych kontraktów oraz całej firmy, w rozbiciu na poszczególne elementy, dzięki raportom i wskaźnikom, które można wygenerować w każdej chwili. 

Już wkrótce pojawi się także funkcjonalna, zintegrowana aplikacja, która dubluje funkcje ServiceFlow w smartfonach, umożliwiając wykorzystanie m.in. ich aparatu fotograficznego czy odbiornika GPS, znajdująca praktyczne zastosowanie zarówno dla załogi serwisu jak i dla klientów. W oparciu o to rozwiązanie działa już pierwsza w Polsce franczyzowa sieć serwisów blacharsko-lakierniczych COMPET, ale jest on także dostępny także dla klientów zewnętrznych. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.serviceflow.pl oraz pisząc na adres biuro@serviceflow.pl.

Źródło: Compet Polska

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę