Inter Cars w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo

inter cars logotyp © inter cars

Udostępnij:

Firma poinformowała, że mimo ogólnej sytuacji w kraju związanej z koronawirusem, jest do dyspozycji swoich klientów. Filie Inter Cars pracują i realizują zlecenia w całej Polsce. Wszystkie procesy realizowane są na bieżąco z zachowaniem wszelkich przewidzianych procedur bezpieczeństwa, a dostawy towarów nie są zagrożone.

Pracownicy Inter Cars zostali wyposażeni we wszelkie narzędzia i środki ochrony zdrowia podnoszące bezpieczeństwo ich oraz klientów, ponieważ w tej chwili jest to najwyższy priorytet! Szczególną ochroną objęci zostali kierowcy i kasjerki. Każdy jest wyposażony w środki odkażające, gumowe rękawiczki oraz maseczki ochronne, a każda filia otrzymała wsparcie ze strony biura głównego Inter Cars w Czosnowie. Jest to grupa najbardziej narażona na ryzyko, dlatego firma robi wszystko, aby jak najbardziej zminimalizować zagrożenia.



Nasza filia jest zabezpieczona pod kątem bezpieczeństwa. Zorganizowaliśmy wydzielone strefy dla klienta, jesteśmy zaopatrzeni w płyny, rękawice dla pracowników, a także dla klientów. Dodatkowo obligatoryjnie co trzy godziny mierzymy temperaturę wszystkim pracownikom. Zalecenia otrzymaliśmy odgórnie z Centrali firmy i wypełniamy je w 100%. Czas, który mamy obecnie jest trudny, ale wierzymy, że działając wspólnie i mając ogromne wsparcie silnej organizacji jesteśmy w stanie przejść przez ten trudny okres i uporać się ze wszystkim problemami – Michał Burcon, Kierownik Grupy Filii Siedlce.

Inter Cars zachęca również klientów do korzystania z Katalogu Online, programu służącego do wyszukiwania i zamawiania części do samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli. Dzięki niemu, korzystając z wyszukiwarki VIN, można znaleźć części do każdego pojazdu. Program umożliwia też szybką wycenę naprawy oraz określa jej koszty.


TOP w kategorii




W dobie kryzysu największym atutem programu jest możliwość zamawiania części praktycznie z każdego miejsca na świecie o dowolnej porze dnia i nocy. Dzięki temu bez wychodzenia z domu, bez narażania siebie i innych na dodatkowe niebezpieczeństwo związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, warsztat może nadal obsługiwać klientów, mając gwarancję, że zamówione towary dotrą na czas. Realizacja zamówienia będzie dużo szybsza niż w tradycyjnej formie – poprzez wizytę w filii – a bezpieczeństwo klienta i jego pracowników pod całkowitą kontrolą.

Jednocześnie warto dokonywać przemyślanych zakupów, w celu zminimalizowania zwrotów i związanych z tym zagrożeń wynikających z wielokrotnego przekazywania towaru pomiędzy klientami, filiami i magazynem centralnym.

Udostępnij:

Drukuj





aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również