Jak z zyskiem prowadzić warsztat samochodowy?

Bosch
5.9.2016

Konkurencja w branży jest coraz większa. Jest jednak kilka sposobów, aby skutecznie wyróżnić się spośród innych warsztatów i zaoferować Klientom usługi na najwyższym poziomie.

Bosch oferuje prowadzącym warsztat dwa główne modele współpracy: Bosch Car Service oraz AutoCrew. Jakie korzyści można uzyskać w ramach takiej działalności? Jest ich bardzo dużo, począwszy od finansowych, wsparcia technicznego, pomocy w ramach promocji i marketingu dla konkretnego warsztatu po profesjonalne doradztwo w prowadzeniu biznesu.

© Bosch

Bosch Car Service i AutoCrew - poznaj szczegóły:

Administrator sieci oferuje wsparcie obejmujące następujące obszary:

Podniesienie kompetencji pracowników przez:

  • różnorodne szkolenia techniczne (1- i 2-dniowe) organizowane w Centrum Szkoleniowym Robert Bosch Sp. z o.o. po preferencyjnych cenach. Szczegółowy wykaz i zakres szkoleń technicznych wraz z terminami:
    szkolenia techniczne w Robert Bosch Sp. z o.o.
  • doradztwo techniczne prowadzone przez szkoleniowców firmy Bosch
  • hotline, Hotmail, baza wiedzy
  • szkolenia nietechniczne związane z działalnością warsztatową, np. obsługa klienta, szkolenia menedżerskie, GVO, analiza warsztatowa itp.
  • rabaty na szkolenia

© Bosch
KLIKNIJ I POBIERZ FOLDER INFORMACYJNY NA TEMAT BOSCH Car Service


Wyposażenie warsztatu:

  • możliwość zakupu urządzeń po preferencyjnych cenach
  • doradztwo techniczne


Działania marketingowe:

  • sezonowe akcje promocyjne skierowane do klienta ostatecznego
  • promocja sieci Bosch Service i AutoCrew przy wykorzystaniu różnorodnych instrumentów marketingowych
  • wykorzystanie materiałów promocyjnych i reklamowych
  • wsparcie przy organizacji wybranych lokalnych akcji promocyjnych
  • bezpłatna strona internetowa oraz e-mail
  • kampanie wizerunkowe np. w Internecie, TV, radio

© Bosch
KLIKNIJ I POBIERZ FOLDER INFORMACYJNY NA TEMAT AutoCrew


Posługiwanie się logiem Bosch Service i AutoCrew:
jednolita koncepcja Corporate Identity pozwalająca na używanie znaku firmowego zgodnie z wytycznymi Administratora przy wizualizacji budynku, oznaczaniu dróg dojazdowych, doborze ubrań roboczych dla pracowników warsztatowych i punktu obsługi klienta oraz na dokumentach, reklamach, pieczątkach firmowych itp.

Sprzedaż i dystrybucję części firmy Bosch:

  • wypłata prowizji w wysokości proporcjonalnej do wykonywanego obrotu na częściach Bosch
  • udział w programie lojalnościowym Bosch Extra oraz konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami


Obsługę funkcjonalną:

  • prowadzoną w oparciu o dedykowaną wersjię programu warsztatowego Integra na specjalnych warunkach handlowych
  • strony internetowe www.bosch-service.pl i www.auto-crew.pl
  • jednolite adresy e-mailowe
  • Biuletyny Serwisowe zawierające najistotniejsze informacje związane z funkcjonowaniem sieci i jej rozwojem
  • Telegramy Serwisowe z bieżącymi informacjami technicznymi
  • Możliwość wdrożenia systemu zarządzania jakością ISO z pomocą Bosch


Firma Bosch oferuje również serwisom pomoc przy rozbudowie i wyposażeniu warsztatu oraz w rozszerzaniu działalności usługowej i pozyskiwaniu nowych klientów.

Przynależność do sieci Bosch Car Service i AutoCrew to zmiana na lepsze dla każdego warsztatu. Liczne szkolenia, dostęp do nowoczesnego sprzętu oraz doświadczonych fachowców i szkoleniowców, to dopiero początek długiej listy korzyści. Specjaliści z firmy Bosch zawsze są chętni do pomocy podczas promocji Twojego warsztatu, zarówno w lokalnych mediach, jak i ogólnopolskich kampaniach w radiu, telewizji, internecie lub prasie. Dzięki temu Twój warsztat będzie rozpoznawalny, a to zwiększy zainteresowanie wśród potencjalnych Klientów.

Jeśli masz pytania odnośnie współpracy lub już teraz jesteś zdecydowany, aby przystąpić do sieci Bosch Car Service lub AutoCrew, umów się z regionalnym opiekunem firmy Bosch na niezobowiązujące spotkanie. Dowiesz się wtedy wszystkich szczegółów odnośnie współpracy.

Odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania można także zadawać wysyłając e-mail na adres [email zakodowany].

Zapraszamy już teraz do współpracy!

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę