Jak z zyskiem prowadzić warsztat samochodowy?
Konkurencja w branży jest coraz większa. Jest jednak kilka sposobów, aby skutecznie wyróżnić się spośród innych warsztatów i zaoferować Klientom usługi na najwyższym poziomie.
Bosch oferuje prowadzącym warsztat dwa główne modele współpracy: Bosch Car Service oraz AutoCrew. Jakie korzyści można uzyskać w ramach takiej działalności? Jest ich bardzo dużo, począwszy od finansowych, wsparcia technicznego, pomocy w ramach promocji i marketingu dla konkretnego warsztatu po profesjonalne doradztwo w prowadzeniu biznesu.
Bosch Car Service i AutoCrew - poznaj szczegóły:
Administrator sieci oferuje wsparcie obejmujące następujące obszary:
Podniesienie kompetencji pracowników przez:
- różnorodne szkolenia techniczne (1- i 2-dniowe) organizowane w Centrum Szkoleniowym Robert Bosch Sp. z o.o. po preferencyjnych cenach. Szczegółowy wykaz i zakres szkoleń technicznych wraz z terminami:
szkolenia techniczne w Robert Bosch Sp. z o.o. - doradztwo techniczne prowadzone przez szkoleniowców firmy Bosch
- hotline, Hotmail, baza wiedzy
- szkolenia nietechniczne związane z działalnością warsztatową, np. obsługa klienta, szkolenia menedżerskie, GVO, analiza warsztatowa itp.
- rabaty na szkolenia
KLIKNIJ I POBIERZ FOLDER INFORMACYJNY NA TEMAT BOSCH Car Service
Wyposażenie warsztatu:
- możliwość zakupu urządzeń po preferencyjnych cenach
- doradztwo techniczne
Działania marketingowe:
- sezonowe akcje promocyjne skierowane do klienta ostatecznego
- promocja sieci Bosch Service i AutoCrew przy wykorzystaniu różnorodnych instrumentów marketingowych
- wykorzystanie materiałów promocyjnych i reklamowych
- wsparcie przy organizacji wybranych lokalnych akcji promocyjnych
- bezpłatna strona internetowa oraz e-mail
- kampanie wizerunkowe np. w Internecie, TV, radio
KLIKNIJ I POBIERZ FOLDER INFORMACYJNY NA TEMAT AutoCrew
Posługiwanie się logiem Bosch Service i AutoCrew:
jednolita koncepcja Corporate Identity pozwalająca na używanie znaku firmowego zgodnie z wytycznymi Administratora przy wizualizacji budynku, oznaczaniu dróg dojazdowych, doborze ubrań roboczych dla pracowników warsztatowych i punktu obsługi klienta oraz na dokumentach, reklamach, pieczątkach firmowych itp.
Sprzedaż i dystrybucję części firmy Bosch:
- wypłata prowizji w wysokości proporcjonalnej do wykonywanego obrotu na częściach Bosch
- udział w programie lojalnościowym Bosch Extra oraz konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami
Obsługę funkcjonalną:
- prowadzoną w oparciu o dedykowaną wersjię programu warsztatowego Integra na specjalnych warunkach handlowych
- strony internetowe www.bosch-service.pl i www.auto-crew.pl
- jednolite adresy e-mailowe
- Biuletyny Serwisowe zawierające najistotniejsze informacje związane z funkcjonowaniem sieci i jej rozwojem
- Telegramy Serwisowe z bieżącymi informacjami technicznymi
- Możliwość wdrożenia systemu zarządzania jakością ISO z pomocą Bosch
Firma Bosch oferuje również serwisom pomoc przy rozbudowie i wyposażeniu warsztatu oraz w rozszerzaniu działalności usługowej i pozyskiwaniu nowych klientów.
Przynależność do sieci Bosch Car Service i AutoCrew to zmiana na lepsze dla każdego warsztatu. Liczne szkolenia, dostęp do nowoczesnego sprzętu oraz doświadczonych fachowców i szkoleniowców, to dopiero początek długiej listy korzyści. Specjaliści z firmy Bosch zawsze są chętni do pomocy podczas promocji Twojego warsztatu, zarówno w lokalnych mediach, jak i ogólnopolskich kampaniach w radiu, telewizji, internecie lub prasie. Dzięki temu Twój warsztat będzie rozpoznawalny, a to zwiększy zainteresowanie wśród potencjalnych Klientów.
Jeśli masz pytania odnośnie współpracy lub już teraz jesteś zdecydowany, aby przystąpić do sieci Bosch Car Service lub AutoCrew, umów się z regionalnym opiekunem firmy Bosch na niezobowiązujące spotkanie. Dowiesz się wtedy wszystkich szczegółów odnośnie współpracy.
Odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania można także zadawać wysyłając e-mail na adres [email zakodowany].
Zapraszamy już teraz do współpracy!