Kampania Castrol „TRZYMAJ POZIOM” ma na celu zwiększenie przychodów serwisów

© Castrol

Udostępnij:

Tej jesieni Castrol rozpoczyna kampanię marketingową „TRZYMAJ POZIOM”, zachęcając właścicieli samochodów do oddawania pojazdu do serwisu, celem kontroli poziomu oleju w silniku. Firma stworzyła pakiet marketingowy dla warsztatów, który pomaga promować tę kampanię i motywować obecnych oraz potencjalnych klientów do regularnej kontroli pojazdu.

 

  • Bezpłatny pakiet marketingowy kampanii stworzony z myślą o zbudowaniu świadomości klientów i zwiększeniu zainteresowania usługami serwisu
  • Zestaw zawiera szereg artykułów promocyjnych w wersji cyfrowej i gotowych do użycia w punkcie sprzedaży
  • Przeprowadzone w Polsce badania dowiodły, że 29% właścicieli samochodów wolałoby, aby to mechanik sprawdzał poziom oleju

Zestaw marketingowy zawiera:

  • promocyjne szablony e-mailowe,
  • banery reklamowe online – do wykorzystania na stronie internetowej serwisu i na Facebooku warsztatu,
  • plakaty do umieszczenia w recepcji,
  • ulotki, których można użyć w punkcie sprzedaży lub wysłać je pocztą,
  • naklejki przypominające o konieczności kontroli oleju, które można zostawiać w samochodach klientów.

Serwisy mogą zamówić bezpłatny pakiet marketingowy „TRZYMAJ POZIOM” na stronie: www.castrol.pl/olej-wyzwanie.



Aby wesprzeć tę kampanię, firma Castrol zleciła badania*, przeprowadzone m.in. w Polsce, żeby dowiedzieć się, czy klienci wiedzą, jak ważne jest regularne sprawdzanie poziomu oleju. Co istotne dla serwisów pojazdów, 29% właścicieli samochodów w badanej grupie polskich kierowców preferuje, aby poziom oleju sprawdzał mechanik – osoby te uważają, że profesjonalista lepiej wykonałby to zadanie. W dodatku blisko połowa respondentów (48%) przyznaje, że nie czuliby się pewnie, gdyby mieli ocenić, ile oleju należy wlać do silnika w przypadku jego niskiego poziomu.

Spośród tych kierowców, którzy zazwyczaj nie sprawdzają poziomu oleju samodzielnie, 23% przyznało, że nigdy nie sprawdzali poziomu oleju w silniku swojego samochodu (obecnego lub poprzedniego), a 12% nie wie, jak sprawdzić poziom oleju w swoim obecnym pojeździe. 17% respondentów stwierdziło, że nigdy nie uzupełniali oleju silnikowego w swoim aktualnym lub poprzednim samochodzie.

Olej wspomaga efektywną pracę silnika oraz sprzyja ekonomicznej jeździe. Smarowanie elementów silnika pozwala również zapobiegać ich zużyciu i korozji. Castrol zaleca przeprowadzanie kontroli poziomu oleju raz w miesiącu. Wyniki ankiety wskazują jednak, że 56% właścicieli samochodów kontroluje stan oleju silnikowego rzadziej. 28% osób z tej grupy sprawdza stan oleju dopiero, gdy zaświeci kontrolka.

Castrol szacuje, że 21% pojazdów na europejskich drogach ma obecnie niski stan oleju silnikowego, a w 8% z nich może z tego powodu w każdej chwili dojść do uszkodzenia silnika, gdyż stan oleju utrzymuje się poniżej zalecanego poziomu minimalnego**. Ponad połowa respondentów w Polsce (51%) nie ma świadomości, że tak niski poziom oleju może skutkować uszkodzeniami*.

Wyzwanie „TRZYMAJ POZIOM” stanowi świetną okazję dla serwisów, aby zbudować pozytywny wizerunek w lokalnych społecznościach, zachęcić więcej konsumentów i zwiększyć przychody – komentuje Shailendra Gupte, dyrektor ds. marketingu w regionie EMEA w firmie Castrol. I nie chodzi tu tylko o pozyskiwanie nowych klientów. Wyzwanie to ma na celu również wsparcie serwisów w nawiązaniu kontaktu z byłymi klientami i zbudowaniu platformy sprzedaży pakietów do uzupełniania poziomu oleju oraz ułatwia identyfikację dodatkowych usług, prac serwisowych i napraw.



Więcej informacji o firmie Castrol można znaleźć na stronie www.castrol.pl

* Badanie One Poll – przeprowadzone w lipcu 2021 r. w Polsce, w grupie 1000 właścicieli samochodów.
** Analiza danych z 1885 samochodów na pięciu rynkach.

Źródło: Castrol

Udostępnij:

Drukuj



aE




TOP w kategorii






Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również