Koniec pierwszej edycji SACHS Roadshow

20.6.2013
Akcję zorganizowało przedstawicielstwo koncernu ZF Friedrichshafen AG w Polsce. Inicjatywa sygnowaną marką SACHS odwiedziła Kamień Śląski, Poznań, Toruń oraz Warszawę.
Dużo praktycznej wiedzy i dobrej zabawy - zakończyła się pierwsza edycja SACHS Roadshow w Polsce

- Pięć tygodni intensywnych szkoleń dla mechaników
- Ponad 2300 uczestników z całej Polski

SACHS Roadshow to koncept szkoleniowy, który w poprzednich latach cieszył się dużą popularnością w Niemczech oraz Czechach. W tym roku akcja po raz pierwszy odbyła się również w Polsce.

Warunkiem udziału w niej było osiągnięcie przez warsztaty osobowe i ciężarowe określonego obrotu na częściach zamiennych marek należących do koncernu ZF.

Planując SACHS Roadshow byliśmy bardzo ciekawi, jak jego formuła zostanie przyjęta przez pracowników branży warsztatowej w Polsce. Pierwszym zaskoczeniem była liczba zgłoszeń, która bardzo szybko przekroczyła liczbę dostępnych miejsc. Nasze obserwacje dotyczące przebiegu wydarzeń w poszczególnych miastach oraz wstępna analiza ankiet wypełnianych przez uczestników, pokazują, że odnieśliśmy sukces - mówi Peter Rothenhöfer, dyrektor polskiego oddziału ZF.

W SACHS Roadshow wzięło udział łącznie 2328 mechaników oraz innych osób związanych z rynkiem części zamiennych. W każdym mieście do ich dyspozycji było sześć bloków szkoleniowych, roboczo zwanych „stacjami". Obejmowały one zarówno wykłady teoretyczne (np. z zakresu dwumasowych kół zamachowych), jak również zajęcia praktyczne (np. jazdy porównawcze samochodami z uszkodzonymi i poprawnie działającymi amortyzatorami). W ramach akcji odbyły się również szkolenia sprzedażowe, których celem było wskazanie błędów najczęściej popełnianych przez warsztaty w relacjach w klientami.

SACHS Roadshow poprowadzili doświadczeni szkoleniowcy ZF z pomocą zaproszonych gości specjalnych - jak kierowca rajdowy Jörg van Ommen i jego zespół. Ci ostatni zadbali również o dodatkowe emocje związane z przejazdami samochodami skonfigurowanym pod kątem wyścigów DTM. Wszyscy uczestnicy SACHS Roadshow otrzymali też stosowne certyfikaty.

Liczę, że w kolejnych latach uda nam się, z pomocą naszych partnerów dystrybucyjnych, kontynuować tego typu akcje i że będą one jeszcze lepiej odbierane przez branżę. Chcielibyśmy, aby SACHS Roadshow na stałe wpisało się do kalendarza najważniejszych imprez branżowych w Polsce - puentuje Peter Rothenhöfer.

Partnerami SACHS Roadshow 2013 były firmy: Inter Cars, Inter-Team, Fota, Autos, Auto Partner, Inter Parts, Opoltrans, Gordon, Hart oraz Moto-Profil.

 Aktualne informacje o firmie pod adresem: www.zf.com

 

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę