Lakierowanie kreatywne

17.2.2014

Marka Spies Hecker zapewnia, że ich celem jest zapewnienie Klientom solidnego wsparcia technicznego i szkoleniowego.

Wykształcony lakiernik, znający dobrze technologię produktową jest bez wątpienia najcenniejszym aktywnem każdego warsztatu lakierniczego. Co więcej, cieszy się zaufaniem właścicieli samochodów, którzy chętniej oddają swoje auta w dobre, sprawdzone ręce osoby znającej się na swoim fachu.

Doświadczenie zdobywa się w pracy. Nieocenioną wartością są jednak także specjalistyczne szkolenia techniczne, podnoszące kwalifikacje i umożliwiające poszerzenie wiedzy teoretycznej i praktycznej.

Marka Spies Hecker oferuje bogaty pakiet kursów szkoleniowych, do których niedawno dołączył nowy - „Lakierowanie kreatywne”.

„Przez ostatnie miesiące obserwowaliśmy wzrost zainteresowania tematem tzw. airbrush’u, czyli lakierowania kreatywnego, nazywanego też artystycznym. Otrzymywaliśmy coraz więcej zapytań ze strony naszych klientów dotyczących technik aplikacyjnych i produktów, które pozwoliłyby na uzyskanie pożadanych efektów wizualnych na karoserii aut i nie tylko.

Z tego względu postanowiliśmy opracować unikalne szkolenie, w czasie którego te wszystkie podstawowe aspekty związane z airbrushem zostaną zebrane, omówione i przećwiczone”, powiedział prowadzący szkolenie Doradca Techniczny marki Spies Hecker - Tomasz Kazakidis, tłumacząc powody wprowadzenia kursu do ofery szkoleń.

Kreatywność, wyobraźnia i elementarna wiedza o barwach wystarczą, by wziąć udział w szkoleniu. Choć uczestniczą w nim również bardziej doświadczeni miłośnicy malowania aerografem, m.in. Marek Jusięga, artysta z Krakowa tworzący portrety przy zastosowaniu lakierów marki Spies Hecker oraz aerografu.

Więcej na stronie: http://www.spieshecker.pl/

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę