„Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2016” dla kosmetyków Jan
Kosmetyki samochodowe Jan produkowane przez Platinum Oil Wielkopolskie Centrum Dystrybucji otrzymały nagrodę: „Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2016” w kategorii kosmetyki samochodowe.
Laur Konsumenta to największy program konsumencki w kraju, ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci. „Odkrycie Roku 2016” to nagroda dla innowacyjnych produktów i usług, które pomimo krótkiego funkcjonowania na rynku potrafią wzbudzić zaufanie konsumentów. Dotyczy ona również produktów, które przeszły lifting marketingowy, co ma odzwierciedlenie w przypadku marki Jan, która w ciągu ostatniego roku przeszła diametralną metamorfozę – nowa technologia, opakowanie i etykiety. Plebiscyt przynosi producentom i dystrybutorom towarów odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: Które produkty są najpopularniejsze w swojej kategorii?
– Przyznany marce Jan tytuł „Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2016” jest szczególnie istotny dla Platinum Oil Wielkopolskie Centrum Dystrybucji Sp. z o.o., ponieważ potwierdza pozytywne opinie klientów o produktach firmy. Trudno o lepszy sprawdzian z przeprowadzonego rebrandingu marki – tłumaczy Agnieszka Gogolewska, Brand Manager Marki Jan. – Otrzymane wyróżnienie pokazuje, że konsumenci nie tylko znają naszą markę, ale cenią jej jakość – dodaje.
Kosmetyki samochodowe Jan to gama produktów stworzona z myślą o samochodzie obejmująca zarówno środki do pielęgnacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej. Z myślą o środowisku naturalnym produkty znajdują się w opakowaniach typu PET, które łatwo podlegają recyklingowi. Powtarzalną i bardzo dobrą jakość produkcji zapewnia wdrożony od 2007 System Zintegrowanego Zarządzania spełniający normy ISO 9001:2001 i ISO 14001:2005.
Źródło: Informacja prasowa Platinum Oil Wielkopolskie Centrum Dystrybucji