Liqui Moly podsumowuje ubiegły rok

LIQUI MOLY
13.1.2017

W ciągu ostatnich 12 miesięcy największy wzrost sprzedaży firma odnotowała w grupie olejów syntetycznych o lepkościach 5W-30 i niższych.

Coraz większa świadomość użytkowników edukacja klientów, przyczyniły się do znaczącego wzrostu sprzedaży dodatków oraz profesjonalnej chemii serwisowej. Dzięki temu Liqui Moly udało się uzyskać aż 44 % wzrostu rok do roku. Jak podkreśla firma, sukces nie byłby możliwy, gdyby nie ciężka praca i zaangażowanie kluczowych partnerów, dla których od stycznia 2016 roku przygotowała nowe umowy marketingowe. Od początku zeszłego roku zasady i przebieg akcji promocyjnych z każdym dystrybutorem ustalany jest indywidualnie.

W nadchodzącym roku Liqui Moly nie zamierza osiąść na laurach i już na samym początku uruchamia infolinię techniczną, a w ciągu roku planuje stworzenie sieci warsztatów Liqui Moly Pro-Line serwis.

Źródło: Liqui Moly

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę