LIQUI MOLY wspiera sporty zimowe

25.2.2015

LIQUI MOLY wspiera sporty zimowe. Niebiesko-czerwone logo firmy towarzyszy zawodnikom rywalizującym w szwedzkim Falun, a zespół LIQUI MOLY Polska ściska kciuki za Justynę Kowalczyk i Kamila Stocha.

Falun to niewielkie miasteczko w szwedzkim regionie Dalarna, położone o dwie godziny drogi na północy zachód od Sztokholmu. Zimą staje się ono prawdziwą stolicą białego szaleństwa, a w dniach 18 luty – 1 marca gości najlepszych zawodników narciarstwa klasycznego, zresztą już nie po raz pierwszy w swojej historii.

Na Mistrzostwa do Falun pojechało 18 zawodników polskiej reprezentacji narodowej. „Szanse medalowe są. Liczę, że Justynie Kowalczyk uda się tam zdobyć przynajmniej jeden medal, nasi skoczkowie indywidualnie zdobędą co najmniej jeden medal, a także wykorzystają szansę medalową drużynowo, tak jak udało się to w Val di Fiemme” – powiedział dziennikarzowi Eurosport Apoloniusz Tajner, prezes Polskiego Związku Narciarskiego.

„Sponsoring narciarskich Mistrzostw Świata zbliża nas do celu, jakim jest zaistnienie jako prawdziwie globalna marka. Podobnie jak zawodnicy dadzą z siebie wszystko, aby wygrać, tak LIQUI MOLY pracuje nieustannie na swoją pozycję lidera branży motoryzacyjnej” – mówi Gerhard Riedmüller, manager ds. eksportu w LIQUI MOLY. Niemiecki producent był obecny równieżpodczas zakończonych przed kilkunastu dniami Mistrzostw Świata w Narciarstwie Alpejskim, które odbyły się w amerykańskim Beaver Creek.

Więcej o firmie na stronie: http://www.liquimoly.pl/

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę