MEWA otrzymała brązową statuetkę w konkursach Effie-Awards i BoB-Awards

logo MEWA © MEWA

Udostępnij:

Strategia marketingowa firmy MEWA okazała się przekonująca dwukrotnie – jury konkursu Effie Awards i konkursu BoB-Awards przyznały firmie brązową statuetkę za aktualną kampanię marketingową. 

Konkurs, w którym uzyskuje się wyróżnienie za „efektywność komunikacji marketingowej“, w skrócie „Effie“, istnieje już od 1968 roku. Chodzi w nim nie tylko i wyłącznie o samą strategię marketingową, pomysły na kampanie i ich realizację, ale także o ich oddziaływanie. W tym roku firma MEWA otrzymała brązową statuetkę Effi i należy do grona wyróżnionych firm, podobnie jak marki takie jak Deutsche Bahn, Dr. Oetker i O2.
 



Konkurs BoB-Awards organizowany jest w Niemczech, Austrii i Szwajcarii i promuje wybitne osiągnięcia w komunikacji w obszarze B2B.


W obu przypadkach uznano nowy, przekonujący styl komunikowania się firmy z opinią publiczną: zamiast – tak jak do tej pory – być w tle, firma zaznacza teraz szeroko swoją obecność. Pragnie zwrócić na siebie uwagę, chce, by jej marka, nazwa i zasada „Textilsharing” były znane możliwie jak najszerzej.

Zrezygnowano z powściągliwości w kontaktach z opinią publiczną i na pierwszy plan wysunięto zalety modelu biznesowego firmy, prezentując go innym firmom i decydentom. Sukces polegał na tym, że w ciągu pół roku udało się firmie MEWA dotrzeć do odbiorców jej przekazów marketingowych i była ona w stanie znacząco zwiększyć znajomość swojej marki wśród decydującej grupy docelowej.

Źródło: MEWA Textil-Management

Udostępnij:

Drukuj




aE




TOP w kategorii






Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również