Mobilne centra szkoleniowe

Valeo
31.3.2017

Mobilne centra szkoleniowe Valeo ruszyły właśnie w Polskę. Docelowo trenerzy Valeo będą szkolić mechaników i doradców obsługi klienta w warsztatach z tematów obejmujących wszystkie 14 linii produktowych multispecjalisty.

Szkolenia mają formę zajęć praktycznych, przy wykorzystaniu przygotowanych podzespołów pojazdów, a uczestnicy mają możliwość samodzielnego przeprowadzenia omawianych czynności. Dla uatrakcyjnienia szkolenia trenerzy wprowadzają elementy rywalizacji, a najlepsi mechanicy mogą liczyć na nagrody. Każdy uczestnik otrzymuje także bezpłatne materiały szkoleniowe. Głównym celem takiego spotkania jest wykształcenie w uczestnikach prawidłowych schematów postępowania, gdy poszukują rozwiązania nieoczekiwanego problemu. Obejmują one korzystanie między innymi z biuletynów technicznych i innych narzędzi dostępnych online na www.valeo-techassist.com. Dzięki temu obsługa pojazdu będzie przeprowadzana na najwyższym poziomie, a jednocześnie skróci się jej czas, co bezpośrednio przekłada się na przychody warsztatu.

Szanujemy czas mechaników i rozumiemy, że czasem trudno im poświęcić ponad dzień na szkolenie oraz dojazd. Właśnie dlatego stworzyliśmy doskonale wyposażone mobilne centra szkoleniowe, które docierają wprost do zainteresowanych – wyjaśnia Krzysztof Szabłowski, manager działu TechCare Valeo.

Jeśli mechanik nie może osobiście wziąć udziału w takim szkoleniu, Valeo Service daje mu możliwość dołączenia do prowadzonego na żywo webinarium (wymagany dostęp do internetu). Każdy uczestnik takiego szkolenia online ma możliwość zadawania pytań, a dodatkowo dostępne są nagrania instruktażowe, z których mogą skorzystać w dowolnym momencie nawet najbardziej zapracowani.

Oferta szkoleń praktycznych Valeo szybko się rozwija. – W pierwszej kolejności wprowadzamy szkolenia z tych elementów pojazdu, gdzie błąd mechanika kosztuje najwięcej straconego czasu i pieniędzy. Dlatego obecnie skupiamy się na kwestiach związanych ze sprzęgłem i jego sterowaniem oraz dwumasowym kołem zamachowym, a niebawem zaczniemy szkolić z obsługi i naprawy układu klimatyzacji – dodaje Krzysztof Szabłowski.

Zapisy na szkolenia przyjmują dystrybutorzy Valeo w Polsce. Aby zarejestrować się na konkretny temat oraz wybrać datę szkolenia należy skontaktować się z lokalnym dostawcą produktów i usług motoryzacyjnych. Informacji o ofercie szkoleniowej eksperci Valeo udzielają również podczas targów i spotkań z klientami.

Źródło: Valeo

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę