Na wysokie obciążenia

Liqui Moly
29.6.2018

Firma Liqui Moly prezentuje nowość – olej 5W-30 Molygen dedykowany do silników po chiptuningu.

Nowy olej klasy 5W-30 Molygen numer 21225 (5 l) i 21224 (1 l) jest fabrycznie wzbogacony dodatkiem Molygen. Substancja czynna tego dodatku jest oparta o związki wolframu. Molygen dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Związki wolframu uaktywniają się w wysokiej temperaturze dzięki czemu chronią nawet podczas chwilowego zerwania filmu olejowego.

Olej może być stosowany do silników benzynowych i Diesla, w tym technologią Common Rail. Dobrą informacją jest to, że olej 5W-30 Molygen może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Olej jest szczególnie polecany do jednostek wysokoprężnych po chiptuningu wyposażonych w filtr DPF.

Olej spełnia następujące normy:

  • ACEA C2
  • ACEA C3
  • API SN
  • BMW Longlife-04
  • GM dexos2
  • Hyundai
  • Kia
  • MB 229.31
  • MB 229.51
  • MB 229.52

Źródło: Liqui Moly

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę