Nissan mianował nowego starszego wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu w Europie

Nissan
10.12.2019

Nissan Europe ogłosił powołanie Roela de Vriesa na stanowisko starszego wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu w Europie.

Roel de Vries, lat 51, przenosi się do Europy z Yokohamy w Japonii, gdzie w ramach struktur Nissan Motor Corporation pełnił funkcję starszego wiceprezesa ds. globalnego marketingu, doświadczenia klienta i strategii marki. Roel de Vries będzie podlegał bezpośrednio prezesowi Nissan Europe, Gianluce de Ficchy.

Roel de Vries rozpoczął karierę w Nissanie w 1994 roku w swojej ojczystej Holandii. Obejmując stanowisko w europejskich strukturach Nissana de Vries wnosi do tego regionu bogate doświadczenie globalne i liczne sukcesy zawodowe. Po okresie pełnienia coraz bardziej odpowiedzialnych funkcji w Europie, Afryce Południowej i Japonii, Roel de Vries został mianowany w 2012 roku globalnym szefem ds. marketingu, wzmocniając wartość marki Nissan.

Nissan ma teraz silny zespół liderów, by z powodzeniem wprowadzać na rynek europejski nowe, ekscytujące produkty – powiedział Gianluca de Ficchy. – Roel wnosi do naszej działalności bogate doświadczenia w zakresie sprzedaży i marketingu, pasję dla marki Nissan oraz koncentrację na pozycji marki jako lidera w zakresie elektromobilności.

Roel de Vries obejmie nowe stanowisko 16 grudnia 2019 roku.

Źródło: Nissan

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę