Nowe klocki i tarcze hamulcowe Ferodo

Federal-Mogul Motorparts © Federal-Mogul Motorparts

Udostępnij:

Ferodo wprowadza na rynek nowe klocki i tarcze hamulcowe. Wśród nowości znajdziemy klocki i tarcze hamulcowe do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych, czujniki zużycia okładzin ciernych, przewody hamulcowe oraz bębny hamulcowe. Ferodo jest jednocześnie pierwszą marką, która wprowadza na rynek części zamiennych klocki hamulcowe na oś przednią Alfy Romeo Stelvio i Forda Fiesty VII generacji.

Produkcja części hamulcowych o jakości OE oraz rozszerzenie oferty dla warsztatów o produkty do najnowszych modeli Alfy Romeo i Forda to kolejne potwierdzenie wiodącej pozycji Ferodo na światowym rynku produktów hamulcowych – podkreśla Marcin Sochaczewski, Marketing Director Central & Northern Europe z Federal-Mogul Motorparts.



Klocki FDB4932 dla modelu Stelvio oraz FDB4816 dla Fiesty VII pasują na przednią oś wersji napędzanych silnikami benzynowymi oraz Diesla. Ponadto oferta klocków hamulcowych Ferodo powiększyła się o 7 innych referencji do pojazdów osobowych, między innymi dla Audi A4 B9 / Audi A5 II (FDB4871), Fiata Tipo / Fiata 500L i Opla Corsy E (FDB4879), Dacii Logan II / Sandero II i Renault Clio IV (FDB4907).

Wśród nowości Ferodo są również 24 referencje tarcz hamulcowych, dedykowane między innymi do Audi A4 B9 / Audi A5 II (DDF2596C-1 / DDF2597C-1), Hondy Civic IX (DDF2473C), Renault Kadjar i Nissana Qashqai II (DDF2466C). Pokrycie rynku przez Ferodo rośnie również w segmencie pojazdów dostawczych i ciężarowych. Wśród nowości dla tej grupy pojazdów znajduje się 15 referencji klocków, tarcz i czujników zużycia okładzin ciernych. Ponadto w sprzedaży pojawiło się 5 nowych modeli przewodów hamulcowych oraz nowe bębny hamulcowe FDR329755 do Hyundaia Getza. Pełna lista nowych referencji jest dostępna u dystrybutora marki Ferodo – Inter Cars.

Marka Ferodo powstała pod koniec XIX wieku. W kolejnych dekadach wprowadziła wiele innowacji technicznych i obecnie jest jednym ze światowych liderów w produkcji części na pierwszy montaż (OE) oraz części zamiennych na potrzeby rynku wtórnego. W 1956 r. Ferodo zaprezentowało pierwszy klocek hamulcowy do seryjnie produkowanego samochodu (Triumph TR3), a kilka lat temu marka pokazała pierwszy bezmiedziowy klocek hamulcowy w technologii Eco-Friction, czym przyczyniła się do ograniczenia wpływu motoryzacji na środowisko.



Źródło: Ferodo

Udostępnij:

Drukuj



aE




TOP w kategorii






Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również