Total Lubrifiants prezentuje nowy design opakowań

©

Udostępnij:

Nowe kolory, nowe etykiety i nowoczesna ergonomia: oto, co znajdziemy w nowym opakowaniu, które Total Lubrifiants zaprezentował dla całej gamy olejów TOTAL i ELF.

Oprócz zmian wizualnych, modyfikacje mają na celu przyczynić się do spełnienia ambicji grupy Total Lubrifiants, aby stać się głównym dostawcą tzw. odpowiedzialnej energii. W szczególności dotyczy to zmniejszenia masy nowych opakowań, co zapobiegnie emisji równowartości 9 500 ton CO2* rocznie z powodu oszczędności użytych przy produkcji surowców.


Opakowanie na czele innowacji

Nowe opakowania TOTAL i ELF to duży krok w przyszłość! Są bardziej praktyczne i łatwiejsze do identyfikacji. Dzięki dbałości o szczegóły, są dla konsumentów wartością dodaną, pokazując najwyższą jakość produktu.

Kto nie znalazł się nigdy w sytuacji patrzenia na półki z olejami silnikowymi i równoczesnym brakiem zdecydowania, który wybrać? Dzięki nowym opakowaniom TOTAL klienci mogą od razu zidentyfikować potrzebny produkt za sprawą kolorów: Platinum dla najwyższego poziomu jakości, Silver dla średniego poziomu i Brązowy dla produktów z linii podstawowej. Kupujący mogą też sprawdzić nową etykietę, która jest znacznie bardziej przejrzysta i łatwiejsza do odczytania.


TOP w kategorii




Nowy projekt etykiety zainspirowany deską rozdzielczą samochodu

Najważniejsze informacje o produkcie rozmieszczone są niczym wachlarz wokół nazwy marki, podobnie jak na desce rozdzielczej samochodu. Prezentują lepkość, homologację producenta i kod QR, którego można użyć do błyskawicznego potwierdzenia autentyczności produktu. Jest to etykieta, której nie można pomylić z żadną inną i ogromny postęp w przekazywaniu informacji o olejach silnikowych.

Lepsza ergonomia i funkcjonalność opakowań

Nowe opakowanie oferuje nowy design z bardziej ergonomicznym uchwytem, który ułatwia chwytanie i przenoszenie oleju.

Równie funkcjonalnie został zaprojektowany korek, aby ułatwić napełnianie miski olejowej podczas wymiany lub uzupełniania oleju.

– Zawsze oferowaliśmy produkty, które klienci mogą w łatwy sposób rozpoznać – mówi Jean Parizot, wiceprezes ds. motoryzacyjnych w Total Lubrifiants. – Jednak współcześni klienci potrzebują różnych informacji o produktach i sposobie ich używania, dlatego postanowiliśmy przeprojektować nasze opakowania, nadając im nowy kształt, kolor i etykietę. Wyzwanie polegało na zachowaniu wyróżniającego się designu, aby konsumenci mogli łatwiej rozpoznać nasze produkty TOTAL i ELF. Myślę, że osiągnęliśmy nasz cel, a wyniki tych zmian są porównywalne z wydajnością naszych olejów – innymi słowy, doskonałe!

* obliczone na podstawie objętości i współczynnika konwersji CO2 ADEME

Źródło: Total

Udostępnij:

Drukuj





aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również