Nowe opakowania – większa przejrzystość na półce

Continental
27.11.2018

Continental umiejętnie łączy doświadczenia różnych dywizji korporacji. Od września 2018 r. znika marka ContiTech, gdzie po tym fakcie pozostaje marka produktów Continental.

Taka zmiana ma zapewnić zarówno firmie, jak i jej klientom korzyści strategiczne, co jest bardzo namacalne również w codziennej pracy warsztatów. Weźmy na przykład nowe opakowanie produktów Continental. Duże zdjęcia umożliwiają natychmiastową identyfikację, dzięki czemu szybciej można odnaleźć właściwy produkt na półce.

Zachowane zostały także wcześniej istniejące dodatkowe oznaczenia, tj. np. kody QR, które umożliwiają mechanikom natychmiastowy dostęp do odpowiednich informacji dotyczących produktu w katalogu PIC za pośrednictwem smartfona bądź tableta. Pozostałe, równie popularne oznaczenia oraz informacje nadal dostępne są na nowych opakowaniach.

Nowy jest również proces nadruku. Zastosowanie specjalnego tuszu zapobiega blaknięciu opakowania, a zastosowana powłoka wierzchnia chroni przed uszkodzeniem i zabrudzeniem go np. przez olej.

Źródło: Continental

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę