Nowe oprogramowanie testerów Snap-on Diagnostics
Snap-on Diagnostics, lider rynkowy w zakresie urządzeń diagnostycznych, oprogramowania i systemów informatycznych dla warsztatów i serwisów samochodowych ogłosił wprowadzenie na rynek nowej wersji 17.2 oprogramowania dla rodziny samodzielnych testerów diagnostycznych SUN PDL3000, PDL4000, PDL5500.
Technologia cały czas się zmienia i staje się coraz bardziej skomplikowana. Każdy warsztat dzisiaj znajduje się pod presją rozwoju aby móc serwisować i naprawiać nowoczesne samochody. Snap-on Diagnostics oferuje każdemu warsztatowi możliwość nadążania za tymi zmianami. Najnowsze oprogramowanie diagnostyczne pozwoli na pomyślne przeprowadzenie napraw wielu marek i modeli samochodów, dzięki czemu każdy warsztat będzie miał więcej możliwości na zwiększenie zysku.
Wersja 17.2 zawiera mi.in.:
- dla oprogramowania diagnostycznego 1701 nowych modeli, 48937 nowych systemów, 18380 nowych kodów błędów, 1771 nowych funkcji specjalnych,
- dla testera komponentów PDL 5500 - 39 289 nowych testów (razem 372 306 testów), nową markę Porsche,
- aktualizację roku modelowego 2016 dla 12 producentów – Chrysler, Citroen, Ford, Jaguar, Lexus, Mazda, Mercedes, Peugeot, Porsche, Subaru, Suzuki i Toyota,
- obsługę systemów wspomagających jazdę: kamery, lasery, radary dla wielu marek europejskich i azjatyckich,
- nowe modele pojazdów dla Forda, Jaguara, Lexusa, Peugeota, Citroena oraz Mercedesa,
- rozszerzoną obsługę funkcji specjalnych: adaptacji, programowania, kodowania dla wielu systemów.
Użytkownicy testerów Snap-on Diagnostics w Polsce mogą korzystać z systemu wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne jest bezpłatne przez okres jednego roku od zakupienia testera.
Do korzystania ze wsparcia technicznego uprawnieni są wszyscy użytkownicy testerów SUN, którzy zakupili urządzenia w autoryzowanej sieci sprzedaży na terenie Polski i zarejestrowali je po uruchomieniu. Wsparcie techniczne jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00–17.00 i udzielane jest telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail. Pomoc techniczna obejmuje doradztwo i rozwiązywanie problemów w zakresie obsługi, użytkowania, funkcjonalności oraz wykonywania procedur diagnostycznych za pomocą testerów diagnostycznych SUN.
Więcej informacji: [email zakodowany].
Źródło: Informacja prasowa Snap-on Diagnostics